Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت مترو تهران با اعلام خبر فراخوان کمیته «ساخت داخل» شرکت مترو به پیمانکاران واجد شرایط گفت: فعالیت‌هاى این کمیته به مرور منجر به کاهش هزینه تأمین تجهیزات و قطعات مترو با وجود تحریم‌هاى بین‌المللى از طریق حمایت از ساخت داخل خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، على امام مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فراخوان کمیته «ساخت داخل» مترو به پیمانکاران واجد شرایط عنوان گفت: از ابتداى سال ۱۳۹۸ کمیته‌اى به نام «ساخت داخل» با هدف تکیه بر توانمندى شرکت‌هاى ایرانى جهت تامین نیازمندى‌هاى سخت‌افزارى خطوط و ایستگاه‌هاى مترو، در شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) راه‌اندازى شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و تصمیم‌هاى این کمیته توسط هیئت مدیره شرکت به طور دقیق رصد مى‌شود، عنوان کرد: وظیفه اصلى کمیته ساخت داخل، شناخت و انتخاب پیمانکاران واجد شرایطى است که ضمن رعایت استانداردهاى مورد تایید شرکت مترو، بتوانند تجهیزاتى مانند قطعات واگن، آسانسور، پله‌برقى و ... را با بهترین کیفیت ممکن و هزینه‌اى قابل قبول از محل تولید داخل تامین کنند.

امام با اشاره به این که هیئت مدیره شرکت مترو بر سرعت بخشیدن در بهره‌گیرى از توان شرکت‌هاى داخلى تاکید دارد، گفت: خوشبختانه فراخوان این کمیته به شرکت‌هاى داخلى، با استقبال خوبى مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت مترو در پایان تاکید کرد: ماموریت اصلى کمیته ساخت داخل، بومى‌سازى تجهیزات مترو در شرایط سخت تحریم‌هاى بین‌المللى است. فعالیت‌هاى این کمیته قرار است منجر به کاهش هزینه تامین تجهیزات و قطعات، ارتقا توان و ظرفیت شرکت‌هاى داخلى و حمایت از ساخت داخل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب پیمانکار متروی تهران واگن مترو آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری