Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود وجود سرنخ‌هایی دال بر مورد اخاذی قرار گرفتن سرمربی تیم فوتبال مالاگا بابت انتشار یک فیلم خصوصی از او، سران باشگاه وی را اخراج کردند. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه دسته دومی مالاگای اسپانیا از اخراج سرمربی‌اش ویکتور سانچس دل آمو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم باشگاه چهار روز پس از تعلیق فعالیت‌های این مربی اسپانیایی و درپی انتشار یک فیلم غیراخلاقی از وی در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت.

با وجود تأکید ویکتور سانچس بر اینکه او مورد اخاذی واقع شده و این فیلم از سوی اشخاص دیگری منتشر شده است، باشگاه تصمیم گرفته که او را اخراج کند.

روز گذشته (شنبه) پلیس اسپانیا یک فرد را در رابطه با پرونده شکایت سانچس از انتشار این فیلم خصوصی او دستگیر کرد و گزارش‌هایی منتشر شد که به نوعی ادعای مربی مالاگا را درباره اخاذی از وی تأیید می‌کرد؛ با این حال همانطور که از پیام کنایه‌آمیز مالک قطری باشگاه مشخص بود، مالاگا تمایلی به حفظ سانچس نداشت و ترجیح داد که با اخراج وی از ادامه جنجال‌ها در تیم جلوگیری کند.

در بیانیه باشگاه مالاگا آمده که با وجود تلاش‌های بی‌وقفه باشگاه برای مذاکره با سانچس جهت یک جدایی دوستانه، امکان انجام این کار فراهم نشد؛ به همین دلیل باشگاه با توجه به لطماتی که از ماجرای اخیر خورده و به منظور کاهش هر چه بیشتر تبعات آن و تأثیر منفی روی تیم، سانچس را به خاطر مسائل انضباطی اخراج می‌کند.

محرومیت سرمربی مالاگا به خاطر انتشار یک ویدئوی غیراخلاقی

مالاگا بعد از گذشت 22 هفته از دسته دوم فوتبال اسپانیا، در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد. این در حالیست که این باشگاه به دلیل محدودیت‌‌های مالی تنها 5 بازیکن ذخیره روی نیمکت داشته است.

با وجود بازتاب منفی انتشار فیلم غیراخلاقی سانچس در فضای مجازی، لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از وی حمایت کرده و در ابتدای هفته جاری گفت؛ در صورت اخراج این مرد 43 ساله درهای فدراسیون به روی وی باز خواهد بود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا مالاگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا مالاگا فوتبال اسپانیا مالاگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند

ایتنا - انجمن استارتاپ‌های اسپانیا علیه رفتار ضدرقابتی مایکروسافت، به رگولاتور این کشور شکایت کرد.
انجمن استارتاپ‌های اسپانیا که نماینده ۷۰۰ شرکت است و گوگل و خدمات وب آمازون را به عنوان شرکای خود دارد، یک شکایت رسمی نزد رگولاتور رقابت اسپانیا (CNMC) تنظیم کرد و مدعی شد مایکروسافت از نفوذ خود در بازار نرم افزار، بهره برداری کرده تا استفاده از خدمات ابری خود را اجبار کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این گروه استدلال کرد موانع فنی و قراردادی که از سوی مایکروسافت وضع شده است، بر فراهم کنندگان و مشتریان خدمات ابری در اکوسیستم استارتاپ در اسپانیا و رشد بین‌المللی آنها، تاثیر گذاشته و از رگولاتور اسپانیا خواست تحقیقاتی انجام دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اتهام مطرح شده از سوی این گروه، بر اساس این انتقاد درازمدت بوده است که مایکروسافت، شرایط غیرمنصفانه‌ای تعیین کرده و قیمت‌های گرانی برای استفاده از ویندوز یا اپلیکیشن‌هایی مانند بسته نرم افزار آفیس در زیرساخت ابری رقبا، تعیین کرده است. انتقادها از خدمات ابری آزور مایکروسافت شدت گرفته و این کسب و کار، هدف کنکاش رگولاتورهای سراسر جهان از جمله اتحادیه اروپا، انگلیس و آفریقای جنوبی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان آموزش کمک داوران ویدئویی در ایران
  • موضعگیری تند الخلیفی علیه ایده اخراج انریکه
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ رفتار‌های غیراخلاقی سربازان آمریکایی
  • این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند
  • رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست
  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام