Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت نظری، در جلسه صبح یکشنبه شورای شهر تهران، گفت: سخنانم را با تسلیت مجدد درگذشت جانسوز ۱۷۶ انسان آغاز می‌کنم. ۱۷۶ جان عزیز که چشم‌های بسیاری برای همیشه در حسرت دیدارشان ماند. این داغ بزرگ، به تعبیر رهبر انقلاب بسیار سنگین‌تر شد وقتی که فهمیدیم خطای انسانی در سیستم پدافند، عامل این فاجعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر از دستگاه قضا و ستاد کل نیروهای مسلح می‌خواهم که با خاطیان این فاجعه با اشد مجازات برخورد کرده و تمام جزئیات آن را به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: تذکر امروز بنده نیز در همین رابطه است. این حادثه اندوه بسیاری را به مردم تهران و ایران تحمیل کرد. لذا از سازمان زیباسازی می‌خواهم در کنار بنرهایی که برای تسلیت در سطح شهر نصب شده، بنرهایی متفاوت که حاوی تصاویر این عزیزان باشد را به منظور گرامی داشت یاد قربانیان این فاجعه که عمدتا از نخبگان علمی و فعالان اجتماعی کشورمان بودند، طراحی و نصب کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران گفت: همچنین با توجه به اینکه ساخت یادمان بزرگداشت قربانیان سوانح هوایی امری مرسوم است، پیشنهاد می‌کنم که با انجام فراخوانی نسبت به طراحی و اجرای یادمان قربانیان هواپیمای بویینگ ۷۳۷ اقدام کرده و آن را در یکی از فضاهای مناسب شهری نصب کنند. به نظرم اگر این سقوط یک حادثه هم بود باید این اتفاق می‌افتاد چه برسد به اینکه حالا موضوع خطای انسانی نیز مطرح شده است.

همچنین به همکارانم در شورا و دیگر نمایندگان مردم پیشنهاد می‌کنم کمیته‌ای مشترک برای دلجویی از خانواده قربانیان این سانحه تشکیل داده و برای تسلی داغ بازماندگان اقدامات لازم انجام شود.

نظری در پایان تاکید کرد: با توجه به مطالبات شماری از شهروندان، از شورای تامین استان و نیروی انتظامی می‌خواهم که محلی را برای برگزاری مراسم سوگواری جمعی این عزیزان در نظر گرفته و ضمن تامین امنیت آن، شرایط را برای سوگواری مردم داغدیده فراهم کنند. این امر قطعا سبب افزایش همبستگی اجتماعی و همدلی که نیاز امروز کشور ماست، خواهد شد.

کد خبر 4823110 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران سقوط هواپیما حجت نظری قاسم سلیمانی شورای شهر تهران شهرداری تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی سقوط هواپیما سردار سلیمانی قوه قضاییه مترو سیدابراهیم رئیسی آلودگی هوا مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین