Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ اکرم الکعبی با حضور در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه جبهه مقاومت به زودی انتقامی سخت از عاملان این اقدام تروریستی می‌گیرد، به دختر ایشان قول داد که "عراق دیگر برای آمریکایی‌ها، مزدوران و دوستداران آن‌ها امن نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، در پی شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با حضور در منزل آن شهید والامقام، با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن عرض تسلیت به صاحب البیت، با بیان خاطره‌ای، خطاب به دختر شهید سلیمانی اظهار داشت: یکبار شما را با حاج قاسم در عراق دیدم، اگر به خاطر داشته باشید وقت افطار بود. خیلی برایم عجیب بود، از حاج قاسم پرسیدم چرا دخترت را در معرض خطر قرار داده و به عراق آورده‌ای؟ ایشان پاسخ داد دخترم بسیار به من وابسته است و اغلب وقت‌ها اصرار می‌کند که با من بیاید؛ لذا گاهی مجبور می‌شوم او را با خودم بیاورم.

وی با اشاره به وعده جبهه مقاومت برای گرفتن انتقامی سخت از تروریست‌های امریکایی، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهم به شما صبر دهد. شما حق دارید خیلی به حاج قاسم افتخار کنید ولی ان‌شاءالله خیلی زود خبر انتقام حاج قاسم را خواهید شنید.

دبیرکل نُجَباء افزود: من به اینجا آمدم تا به شما تسلیت بگویم و با شما عهد می‌بندم که عراق دیگر برای آمریکایی‌ها امن نخواهد بود.

شیخ اکرم الکعبی در پایان از خانواده این شهید سرافراز اسلام خواست که برای پیروزی مقاومت در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام دعا کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی النجباء عراق مقاومت اسلامی نجباء سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو