Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@16:42:57 GMT

جزئیاتی جدید از ترور سردار شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۴۸۴۲

جزئیاتی جدید از ترور سردار شهید سلیمانی

هر روز که می‌گذرد جزئیات بیشتری از عملیات تروریستی آمریکا و ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان او منتشر می‌شود مثل اینکه بخشی از این عملیات از مقر تروریست‌های آمریکا موسوم به «سنتکام» در قطر هدایت شده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شبکه خبری «ان.بی.سی. نیوز» آمریکا جزئیات تازه‌ای از ترور سردار قاسم سلیمانی و به شهادت رسیدن او در عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی در عراق منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

در این گزارش آمده است که عملیات از دمشق آغاز شده، جایی که اطلاعات آمریکا حاکی از حرکت سردار سلیمانی از فرودگاه دمشق به فرودگاه بغداد بوده است و آمریکایی‌ها در انتظار او بوده‌اند. 

پس از فرود آمدن هواپیمای خطوط «اَجنِحة الشام» (ایرباس A320) در فرودگاه بغداد، جاسوسان سازمان سیا آمریکا در فرودگاه بغداد حاضر بوده‌اند. بعد از این سه پهپاد آمریکایی که هر کدام به چهار موشک «هل فایر» مجهز بوده، به آسمان برخاسته‌اند بدون آنکه مشکلی برای پرواز در آسمان عراق داشته باشند. 

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار شهید سلیمانی عملیات ترور شهید سلیمانی آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»