Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه دولتی چینی، رئیس جمهوری تایوان را به تقلب و "تاکتیک‌های کثیف" پس از پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جهوری این کشور متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، "تسای اینگ ون" موفق شد بار دیگر با کسب آرای حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تایوان پیروز شود.

اما رسانه‌های رسمی دولت چین که به دنبال کم اهمیت جلوه دادن پیروزی وی هستند، نسبت به مشروع بودن کمپین تسای اینگ ون تردید کرده و خبرگزاری شینهوا امروز (یکشنبه) گزارش کرد:‌ مشخص است که این یک انتخابات عادی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری ادامه داد: تسای اینگ ون و حزب مترقی دموکراتیک از تاکتیک‌های کثیفی چون تقلب، سرکوب و تهدید برای کسب رای استفاده کرده‌اند که نشان دهنده خودخواهی کامل، حرص و ماهیت شیطانی آنهاست.

شینهوا همچنین تسای اینگ ون را به خرید رای متهم کرد و گزارش کرد: نیروهای تاریک خارجی به صورت نسبی مسئول نتایج این انتخابات هستند.

پس از پیروی تسای اینگ ون در انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه، چین بار دیگر بر "اولویت چین واحد" تاکید کرد و سخنگوی وزارت خارجه چین امروز اعلام کرد:‌ بدون توجه به آنچه در تایوان اتفاق افتاده،‌ حقایق اولیه نباید تغییر کنند. تنها یک چین در جهان وجود دارد و تایوان بخشی از آن است. موضع دولت چین تغییر نمی‌کند.

همچنین رسانه‌های چین نتایج انتخابات روز شنبه تایوان را رد کرده و خبرگزاری شینهوا پیروزی تسای اینگ ون را یک "اتفاق و شانس" توصیف کرد.

گلوبال‌تایمز نیز نوشت: حقیقت اینکه سرزمین اصلی چین در حال قوی‌تر شدن و جزیره تایوان در حال ضعیف‌تر شدن است، یک واقعیت حتمی است. درک و تبعیت از این حقیقت تنها گزینه ممکن برای توسعه صلح آمیز تایوان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تايوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی حزب الله به المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی کشته شده و دو نظامی دیگر زخمی شده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان گزارش داد: بر اثر حمله با پهپادی انتحاری به المطله دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که دقایقی قبل، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 6098276

دیگر خبرها

  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • چرا ایران یکی از دشوارترین کشورها برای حمله است؟ پاسخ رسانه برزیلی
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند