Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار المیادین اعلام کرد عماد خمیس، نخست‌وزیر سوریه همراه با هیئتی عالی‌رتبه امروز، یکشنبه، به تهران می‌آید. رسانه‌های سوری اعلام کردند مسئولان عالی‌رتبه از جمله وزیر خارجه و وزیر دفاع سوریه، عماد خمیس را در این سفر همراهی می‌کنند.

یه گفته منابع آگاه این سفر بسیار حائز اهمیت است و در سایه تحولات اخیر در منطقه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه به روزنامه الوطن سوریه گفت: به طور حتم تحولات منطقه بعد از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین واکنش ایران به این عملیات جزو دستورکار مذاکرات خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل اهمیت این سفر از دیدگاه رسانه‌های سوری، انجام آن بعد از سفر ولادیمیر پوتین به دمشق است.

امروز همچنین شبکه المیادین اعلام کرد «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر تا دقایقی دیگر به تهران سفر می‌کند. 

پس از جنایت آمریکا در ترور فرمانده سپاه قدس ایران نزدیک فرودگاه بغداد در نخستین روز‌های ژانویه سال جاری میلادی، تنش‌ها در خاورمیانه تشدید شده است.

در پی این اقدام تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وعده داد با انتقام سختی پاسخ آمریکا را می‌دهد. در نهایت، بامداد روز چهارشنبه، سپاه پاسداران با حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، فعالیت نظامی در آنجا را مختل کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر به تهران شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت تنش در خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق