Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:05:14 GMT

چرخ تولید کشتارگاه مرغ دره شهر به گردش درآمد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۷۸۳۲

چرخ تولید کشتارگاه مرغ دره شهر به گردش درآمد

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان دره شهر با بیان اینکه این واحد صنعتی توان تولید ۷۰ تن گوشت مرغ را در ماه دارد، گفت: کشتارگاه مرغ دره شهر، بعد از یک سال تعطیلی هم اکنون به چرخه تولید بازگشته و در حال فعالیت است.

«پویا هواسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: کشتارگاه مرغ دره شهر به عنوان دومین کشتارگاه مرغ در استان ایلام شناخته می شود که بعد از یک سال تعطیلی، این کشتار گاه  با تلاش مجری طرح و حمایت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان هم اکنون به چرخ تولید بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این کشتارگاه دارای تولید ظرفیت ۷۰ تن مرغ در ماه را دارد که می تواند بخش مهمی از نیازهای گوشت مرغ این شهرستان، شهرستان های مجاور و دیگر نواحی استان های غربی همجوار با شهرستان دره شهر را تامین کند.

 

هواسی با اشاره به اینکه این کشتار گاه پس از یک سال تعطیلی با کمک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته است، افزود: با فعالیت مجدد این کشتارگاه ۱۵۰ نفر نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شده اند و به طور قطع می تواند زمینه ساز اشتغال دیگر افراد جویای کار شهرستان شود.

 

وی با تاکید بر حمایت و تلاش سازمان صمت در راستای آغاز فعالیت واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و یا نیمه فعال در شهرستان، افزود: با توجه به فعال بودن بیش از ۳۸۰ واحد مرغداری در سطح استان ایلام، فعال بودن این واحد صنعتی نقش مهمی در تکمیل زنجیره تولید مرغ با توجه به حجم زیاد مرغداری های استان دارد.

 

گفتنی است، سالانه ۵۰ هزار تن گوشت مرغ در استان ایلام تولید می شود و دو واحد کشتارگاه مرغ در استان فعال است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد حاج قاسم سلیمانی قیمت مرغ مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، باقر قانع، مدیر فنی یک شرکت دانش بنیان فنرسازی درباره فعالیت این مجموعه فناور توضیح داد: در حال حاضر این شرکت فنر سازی، تأمین کننده بخش عمده‌ای از نیازهای شرکت‌های خودرو ساز، خطوط ریلی و همچنین بخش عمده‌ای از نیازهای بازار لوازم یدکی انواع کامیون و سایر خودروهای داخلی و خارجی است.

این فعال حوزه پژوهش و فناوری ادامه داد: این شرکت با استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و برخورداری از واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و فعال، رصد بازار و پایش نیاز مشتریان و تأمین نیاز وسایل نقلیه جدید را همواره مورد توجه قرار داده و انجام تحقیقات در خصوص جدیدترین فناوری‌های تولید و روش‌های تست آزمایشگاهی را در دستور کار مداوم و پیوسته خود دارد.

قانع به برخی از خدمات آزمایشگاهی و روش آزمون‌های این مجموعه فناوری و صنعتی اشاره کرد و افزود: این مجموعه تولیدی، با راه‌اندازی خط کامل خودکار نورد پارابولیک با کنترل CNC و رایانه و دارا بودن دستگاه‌های تست‌های نیرو، جابجایی و خستگی از امکان تست انواع فنرها برخوردار است.

این فعال فناور به صرفه‌جویی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار سالیانه حاصل از فروش تولیدات این شرکت گفت و ادامه داد: بالغ بر ۵۰ نفر نیرو به صورت تخصصی در این شرکت در حال فعالیت هستند در حالی که به طور غیر مستقیم بیش از ۲۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: در این مجموعه، دستگاه‌های سختی‌سنج فلزات و فنرها به روش‌های ویکرز، برینل وراکول و تجهیزات آزمون سختی سنجی، براقیت، چسبندگی، سالت اسپری، غوطه‌وری در آب و روغن و ضخامت‌سنجی رنگ فنرها ودستگاه‌های ترکیابی شمش و میلگرد ورودی و فنرهای تخت، لول و میل تعادل و پابند فنری و سیستم کامل چاپ دیجیتال شماره‌زنی و قید مشخصات بر روی فنرها جهت پایش محصول از کارخانه تا محل مصرف و خدمات پس از فروش، وجود دارد.

قانع با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی عنوان کرد: مخاطبان دوره‌های آموزشی فنرسازی بازرسان کنترل کیفیت، کارشناسان آزمایشگاه و اپراتورهای تولید هستند. این دوره‌ها با عناوینی همچون سختی‌سنجی، تست‌های رنگ، سختی سنجی رنگ، براقیت سنجی و متالوگرافی برگزار می‌شوند.

این فعال حوزه پژوهش و فناوری بیان کرد: تخصیص مزایای علمی و حمایت‌های تحقیقاتی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و همچنین معرفی پروژه‌ها و مستندات مربوط به پروژه‌های فناورانه مختلف، کمک زیادی توسعه محصولات دانش‌بنیان و فناور می‌کند

کد خبر 6099082

دیگر خبرها

  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی