Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- بانک اقتصاد نوین با صدور اطلاعیه‌ای نتایج و برنده مزایده فروش ۲۷درصدی سهام یک شرکت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، با انتشار اطلاعیه بانک اقتصاد نوین در سامانه کدال این بانک جزییات مزایده فروش شرکت شیمی بافت (سهامی خاص) را اعلام کرد. بر اساس این گزارش، بانک اقتصاد نوین در راستای اجرای مفاد قانون رفع موانع تولید، به منظور واگذاری سرمایه گذاری های غیر بانکی، اقدام به واگذاری تعداد ۶۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۷.۲۰۶سهم معادل ۲۷درصد از سهام شرکت شیمی بافت (سهامی خاص) از طریق برگزاری مزایده عمومی در ۱۴دی ماه ۹۸کرد.

برنده مزایده

در ادامه این اطلاعیه آمده که پس از بازگشایی پاکت های مزایده فروش ۲۷درصد از سهام شرکت شیمی بافت (سهامی خاص)، پیشنهاد شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به عنوان برنده مزایده، طی نامه ۱۸دی ماه ۹۸به آن شرکت اعلام شد.

مبلغ مورد توافق

بر اساس شفاف سازی مالی بانک اقتصاد نوین، مبلغ مورد توافق برای واگذاری ۲۷درصدی سهام شیمی بافت (سهامی خاص) به میزان ۳.۲۳۱.۴۷۰میلیون ریال بوده است.

نحوه تسویه

از سویی دیگر در ادامه این اطلاعیه آمده که نحوه تسویه خرید ۲۷درصدی سهام شیمی بافت (سهامی خاص) به این صورت است که به صورت نقد و اقساط با شرایط پرداخت ۲۰درصد به عنوان بخش نقدی معامله و مابقی طی ۳سال در اقساط ۶ماهه با نرخ تسهیلات بانکی است.

تضمین و خالص ارزش مزایده

به گزارش ایبِنا، در عین حال، بانک اقتصاد نوین در این شفاف سازی با اهمیت با اعلام این که توثیق سهام مورد معامله به عنوان تضمین های دریافت، تعیین شده اعلام کرد: خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی را ۱۴۱.۲۵۲میلیون ریال است.

 

اطلاعیه شفاف سازی با اهمیت بانک اقتصاد نوین

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟