Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی بارندگی ها اخیر و طغیان رودخانه جگین در بخش گافر و پارامون که مسدود شدن راه های ارتباط و قطع برق را در پی داشت، در نبود نفت سفید برای ایجاد گرما، مردم این بخش در سرمای زیر صفر درجه رنج می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشاگرد، سامانه بارشی که روزهای گذشته جنوب و شرق کشور را تحت تاثیر خود قرار داده بود، با بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها و مسدود شدن بسیاری از راه های روستایی همراه بود تا ارتباط مردم با مرکز شهرستان قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راه های ارتباطی روستاهای بخش گافر در شهرستان بشاگرد با بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه جگین مسدود شده و مردم را دوچار مشکلاتی کرده است که و دسترسی دستگاه های امداد رسان و مسئولان را برای ورود به روستاها و خدمات دهی به روستائیان با مشکل روبرو کرده است.

 

این بارندگی ها که سبب شده بود راههای روستایی با مرکز بخش و شهرستان قطع شود، با خروج سامانه از منطقه، مردم را با سرمای شدید روبرو کرده است که در نبود برق برای گرم کردن خود، با مشکلات جدی مواجه هستند.

 

منطقه گافر که پیش از این هم از راه های روستایی مناسب بهرمند نبود، اکنون  برای عبور و مرور و جویای حال مردم، نیازمند به بالگرد برای تامین آذوقه و نفت سفید است که پیش از این هم بخشدار گافر این اقدام را انجام داده بود و به درخواست وی توجهی صورت نگرفته است.

 

«امید رنجبر » بخشدار گافر و پارامون شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در پی بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه جگین، راه ارتباطی اغلب روستاها با مرکز بخش و شهرستان با طغیان رودخانه جگین مسدود و برق آنها نیز قطع شده است.

 

وی افزود: با تلاش تیم های امدادی و پرسنل اداره برق، برق 20 روستا وصل شده است، اما سایر روستاها به علت شدت جریان رودخانه جگین، امکان دسترسی وجود ندارد.

 

بخشدار بخش گافر و پارامون عنوان کرد: اکنون که این سامانه بارشی منطقه را ترک کرده است، سرمای شدید در منطقه به وجود آمده که تحمل آن بدون وسایل گرمایشی امکان پذیر نیست.

 

رنجبر گفت: با وجود اینکه درخواست بالگرد برای خدمات رسانی و رساندن آذوقه و نفت به روستاهای تحت محاصره رود خانه جگین را داده بودم، اما به این موضوع توجه جدی نشده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تحمل این سرما برای افراد خردسال و کهنسال بدون وسایل گرمایشی امکان پذیر نیست و ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهد.

 

بخشدار گافر و پارامون تصریح کرد: با دست خالی و بدون امکانات خدمت کردن به مردم سخت است و از مسئولان استانی تقاضای بالگرد برای امداد رسانی به مردم روستایی در منطقه گافر را دارم.

 

 

 

 

پایان پیام/673

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد مسجد سردار سلیمانی مسجد سقوط هواپیما درخواست بالگرد تامین آذوقه سرمای شدید هوا مسدود شدن راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت سال‌جاری بود، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه هفدهم خرداد در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 748701

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد