Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه‌های علمیه کشور و وزیر آموزش و پرورش، امامان جمعه مراکز شش استان را به‌عنوان رؤسای کمیته همکاری‌های شش استان منصوب کردند. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،‌ آیت‌الله علیرضا اعرافی و محسن حاجی میرزایی در احکام جداگانه‌ای حجج‌اسلام والمسلیمن سید محمد نبی موسوی، سید احمدرضا شاهرخی، حبیب‌الله شعبانی موثقی، محمدباقر محمدی لائینی، مصطفی محامی  و محمد عبادی زاده ائمه جمعه مراکز استان‌های خوزستان، لرستان، همدان، مازندران، سیستان و بلوچستان و  هرمزگان را به‌عنوان رؤسای کمیته همکاری‌های شش استان منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه‌های علمیه در این احکام  تأکید کرده‌اند؛ نظر به منزلت منیع و جایگاه رفیع نمایندگان محترم ولی‌فقیه در تمشیت امور فرهنگ و تربیت اسلامی در استان‌ها به «ریاست کمیته همکاری استان» منصوب می‌شوید.

در این احکام تا کید شده است، انتظار می‌رود با درایت ائمه محترم جمعه مراکز استان‌ها  و همکاری صمیمانه مدیرکل محترم آموزش و پرورش (نایب‌رئیس کمیته) و سایر اعضای کمیته همکاری، ضمن فعال نمودن کمیته‌های استان، منطقه و شهرستان و اتخاذ تدابیر لازم در چارچوب سیاست‌های منصوب و ابلاغی ستاد همکاری‌ها، بستر مناسب برای توسعه و تعمیق تعامل هدفمند، جهت‌دار و اثرگذار حوزه علمیه و آموزش و پرورش فراهم گردد.

بجنورد| باید ارتباط تنگاتنگی بین حوزه و آموزش و پرورش برقرار شودقم| لزوم اجرای طرح 5 ساله مشترک بین حوزه و آموزش‌ و پرورش

گفتنی است در راستای تحقّق منویات مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی و اجرای سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در خصوص دست‌یابی به اهداف عالی تعلیم و تربیت اسلامی  با حضور و مشارکت علما و فضلای حوزوی و استفاده از ظرفیت بی‌بدیل حوزه‌های علمیه، مراتب تشکیل کمیته‌های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در استان/ منطقه و شهرستان، طی بخشنامه 11896 مورخ 12/12/93 مدیریت حوزه‌های  علمیه سراسر کشور و نیز بخشنامه 246119  مورخ 11/12/93 وزارت آموزش و پرورش به مدیریت‌های ستادی و استانی حوزه و آموزش و پرورش در سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

بر پایه این گزارش، طبق  بخشنامه‌های جداگانه ارسالی ، نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه مراکز استان‌ها  به‌عنوان رئیس و مدیرکل آموزش و پرورش استان به‌عنوان نایب‌رئیس کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش مسئولیت تشکیل کمیته با حضور اعضای آن شامل؛ مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و معاونین آموزشی و تربیتی ادارات کل آموزش و پرورش اعضای کمیته استانی و متناظر آن  اعضای کمیته همکاری‌های  شهرستانی و منطقه ای را بر عهده دارند و مسائل مربوط به تعلیم و تربیت اسلامی و نحوه استفاده از ظرفیت‌های حوزه و آموزش و پرورش را در هر استان رصد و ارزیابی می‌کنند.

شایان‌ذکر است ریاست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در استان‌های مزبور بر عهده نمایندگان سابق ولی‌فقیه بود که هم ضمن تقدیر از زحمات آن عالمان خدوم برای ائمه جمعه جدید آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام /450/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است