Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی گفت: مدیران تا می‌توانند تنور انتخابات را داغ کنند و مردم را برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند ولی استفاده از وسایل و امکانات آموزش و پرورش و بیت‌المال، در حمایت و تبلیغ کاندیداها ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «علیمراد کرمی» در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر در گناوه اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان به مناطق و شهرستان‌ها کمک خواهد کرد تا نیروهای آموزشی خود را تقویت کنند و همچنین مدیران، توانمند سازی نیروی انسانی را در برنامه کاری و اولویت خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدیران تا می‌توانند تنور انتخابات را داغ کنند و مردم را برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند ولی استفاده از وسایل و امکانات آموزش و پرورش و بیت‌المال، در حمایت و تبلیغ کاندیداها ممنوع است.

 

کرمی اظهار داشت: با وجود کمبود نیرو و امکانات، کار کردن در مناطق و شهرستان‌ها سخت است ولی همه همکاران با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی در برطرف کردن این کمبودها دارند.

 

وی تصریح کرد: در بهمن ماه توزیع شیر در مدارس آغاز خواهد شد و در ۲۱ نوبت تا پایان سال تحصیلی این توزیع شیر انجام می‌شود.

 

علیمراد کرمی بیان داشت: هزینه‌های اضافی را از مدارس و مراسم حذف کنید تا فشاری به مدیران مدارس و مردم وارد نشود.

 

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در این گردهمایی گفت: شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزار نفر جمعیت ۱۴ هزار و سیصد دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیل هستند و با محاسبه پیش‌دبستانی‌ها تعداد ۲۰ هزار و ۱۰۲ دانش‌آموز در مجموع در گناوه به تحصیل مشغول هستند.

 

وی افزود: آموزش و پرورش گناوه در تمامی زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری، پرورشی، قرآنی و مذهبی فعالیت داشته است و نتایج خوبی نیز داشته است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار داشت: از همین امروز دغدغه ما فراهم سازی تسهیلات نوروز است که از سه ماه زودتر کار تعمیرات و آماده‌سازی را آغاز کرده‌ایم تا برای خدمت به فرهنگیان و هموطنان آمادگی کامل را داشته باشیم.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی هواپیما استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد