Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آزادشهر گفت: یکی از مشکلات آبرسانی این شهرستان فرسوده بودن خطوط انتقال است که راهکار اصلی رفع این مشکل، تعویض و جابجایی این خطوط  است.

**

فرماندار آق قلا از آغاز عملیات اجرای ۳۲ کیلومتر کمربند سبز مسیر غرب این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای مراحل کاشت نهال، نیروی حفاظتی و ۳ مرحله آبدهی به درختان اجرا می شود که در فاز اول ۳ هزار چاله توسط دستگاه برای کاشت نهال کنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

دویست و چهل و پنجمین واحد مسکونی احداثی ناشی از سیل ابتدای سال در گمیشان به بهره برداری رسید.

فرماندار گمیشان گفت: تاکنون ۸۵۵ واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل زده بازسازی شد و برای ساخت هر واحد شهری ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض،۵۰ میلیون ریال معیشت، ۱۲۰ میلیون ریال اجاره بها و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر از طرف جمعیت هلال احمر برای خانوارهایی که تحت پوشش نیستند پرداخت شد.

**

نخستین کنفرانس ملی زهکشی ۲۷ و ۲۸ فروردین سال آینده با حضور متخصصان زهکشی کشور و با موضوع زهکشی در اراضی دیم، ماندابی و شالیزاری شمال کشور به میزبانی گرگان برگزار می گردد.

**

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برخورداری ۸۳ درصدی بانوان از تسهیلات مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

موسی بی باک اظهار داشت: از سال ۹۲ تاکنون به ۶ هزار ۹۰۰ طرح در گلستان، ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که دریافت کنندگان ۸۳ درصد آن ها بانوان بودند.

**

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به تلاش برای حذف ابلاغ کاغذی گفت: پارسال ۷۴ درصد اوارق قضایی، اینترنتی به طرفین پرونده ارسال شده بود اما این رقم امسال به ۸۱ درصد رسید.

هادی هاشمیان افزود: در ابلاغ الکترونیک برگه ابلاغ به محل کار یا زندگی افراد ارسال نمی‌شود و علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، سرعت و دقت ابلاغ اوارق قضائی هم بیشتر می‌ گردد.

**

معاون فرماندار گمیشان با اشاره به فعالیت سیزده اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان گفت: توسعه گردشگری یکی از عوامل موثر توسعه گمیشان است و دستگاه های اجرایی تامین زیرساختهای مورد نیاز فعالان این بخش را در دستور کار خود قرار دهند.

**

مشاور دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سالانه ۸۰۰ نفر در گلستان بر اثر وقوع تصادف، بیش از هزار و ۵۰۰ نفر بر اثر انواع سرطان و حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر براثر بیماری قلبی و عروقی جان خود را از دست می دهند.

**

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نرخ معلولیت گلستان دو برابر متوسط کشوری است که هزینه کردن در حوزه پیشگیری می تواند بار مالی حوزه درمان و هزینه های سازمان های حمایتی را کاهش دهد.

**

صد و هشتاد و دومین کارگاه عکس با نمایش فیلم مستند "آقارضا عکاسباشی" به کارگردانی سحرحسن زاده عصر دوشنبه ۲۳ دیماه در گرگان برگزار می شود.

برچسب‌ها گلستان بوم گردی سیل اقامتگاه بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان بوم گردی سیل اقامتگاه بوم گردی گلستان بوم گردی سیل اقامتگاه بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

پلیس فرانسه از دستگیری یک نوجوان به خاطر اقدام علنی برای ساخت کمربند انتحاری در المپیک خبر داد.

به گزارش فارس؛ پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه