Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هشت دوره برگزاری خود میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور زیادی از کشور‌های مختلف بوده است. اینوتکس پیچ یکی از رویداد‌های جانبی این نمایشگاه است که برای سومین سالِ متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ‌های سراسر کشور رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت، که در استان‌های (سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، مازندران و تهران) برگزار می‌شود، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره مندی از فرصت حضور در دوره‌ی پیش شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و ...) را به منظور توسعه کسب وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

امسال برای اولین بار رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب Battel (نبرد استارتاپی) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دوبه دو به بحث و مناظره بایکدیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

رقابت اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهر‌های مختلف کشور انجام می‌شود؛ ازاین‌رو دبیرخانۀ نمایشگاه اینوتکس از سرمایه‌گذاران، وی‌سی‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و افراد علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد و سرمایه‌گذاری روی ایده‌های منتخب دعوت به‌عمل می‌آورد.   نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس خرداد ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور کلیه‌ بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری کشور برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استارتاپ شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور