Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلکس روز یکشنبه در این مطلب آورده است آمریکا خود را مهد دموکراسی می دنیا اما کمتر کسی در دنیا این را باور می کند در عوض وقایع و اسناد تاریخی نشان می دهد که آمریکا بزرگترین عامل حمله نظامی به کشورهای دیگر و بزرگترین کشور مداخله جوی جهان است.

آلکس لو خبرنگار و مفسر تحولات بین المللی، هنگ کنگ و چین سپس به آمار اشاره می کند و می افزاید: از زمانی که آمریکا یک کشور شده به ۸۴ کشور دیگر از میان ۱۹۴ کشوری که اکنون سازمان ملل به رسمیت می شناسد، حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد آمارهای موجود نشان می دهد که آمریکا در حدود ۹۸ کشور جهان به یک شکلی مداخله جویی کرده و دست به اقدامی نظامی زده است.

روزنامه هنگ کنگی ساوت چاینا می نویسد که مداخله جویی های آمریکا در اقصی نقاط دنیا مشاهده می شود و شاید اگر قدرت دفاعی چین نبود واشنگتن به خود اجازه می داد تا در امور داخلی هنگ کنگ بیش از هم اکنون مداخله کند.

رسانه های چین بارها از مداخله جویی آمریکا در امور شبه جزیره کره، منطقه خاورمیانه، تایوان، هنگ کنگ و مسایل داخلی منطقه خودمختار سین کیانگ در شمال غرب چین انتقاد کرده و خواستار تغییر این راهبردهای مداخله جویانه شده اند.

منبع: ساوث چاینا مورنینگ پست برچسب‌ها چین ایالات متحده آمریکا حمله نظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا حمله نظامی چین ایالات متحده آمریکا حمله نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم

یک نشریه اینترنتی آمریکایی پس از آغاز جنگ در غزه نوشت: در ارتش رژیم صهیونیستی یگان نظامی سانسور وجود دارد که بر اساس ۸ ماده تمامی محتواهای تولید شده در سرزمین‌های اشغالی را سانسور می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف