Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: تمام تلاشمان بر مبنای برگزاری انتخاباتی پر شور، جلوگیری از تخریب کاندیداها و جلوگیری از تبلیغات زود هنگام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی به‌دنبال بهره‌برداری از وضعیت و فضای فعلی کشور هستند، اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند در زمان انتخابات نیز بر این موج سوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: باید به مقابله با این توطئه‌ها برخیزیم و با توجه به اینکه دشمنان ضرباتی زیادی را از نیروهای نظامی و مردم ما خورده‌اند لذا در تلاش‌ هستند این فرصت را غنیمت بشمارند و به انقلاب آسیب بزنند.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی بر ضرورت ایجاد شور انتخابی در سطح کشور تأکید کرد و گفت: باید حواسمان را جمع کنیم و از این فضای غبارآلود فتنه‌ دور شویم و به سمتی برویم که شور انتخاباتی در کشور ایجاد شود.

فضای کشور نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد

حمیدی با بیان اینکه فضای کشور نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد، افزود: در این ستاد مسئله مهم این است که فضای کشور یک فضای آرام باشد تا به سمت انتخاباتی پر شور برویم و یک رقابت سالم و قانونمند در کشور شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید جامعه را به سمت رقابت سالم پیش ببریم، مطرح کرد: باید جلوی رقابت ناسالم گرفته شود لذا در همین راستا کارگروه فضای مجازی به‌خوبی ذیل این ستاد شکل گرفته و باید رصد شود تا جرمی در این فضا روی ندهد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی ادامه داد: مسائل فضای مجازی باید روزانه رصد و رسیدگی شود و به دادستانی گزارش شود تا به‌صورت لحظه‌ای و فوری رسیدگی و برخورد شود.

لزوم مواظبت از تحرکات دشمن

حمیدی با اعلام اینکه دشمن تحرکاتی را در خارج از کشور انجام می‌دهد که باید مواظبت شود، تبیین کرد: هر چه به سمت انتخابات نزدیک می‌شویم باید تلاش‌های بیشتری جهت کنترل اوضاع انجام شود لذا گام به گام جهت حرکت به سمت انتخابات سالم پیش خواهیم رفت.

فضای مجازی رصد می‌شود

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه موضوعات انتخابات به خوبی در حال انجام و مراسم گام به گام در حال انجام است و هیچ مشکلی در استان نداریم، تصریح کرد: نگرانی اندکی که وجود دارد در فضای مجازی است که این امر از همان روزهای نخست در حال رصد است.

حمیدی ادامه داد: کارگروه پلیس فضای مجاری به‌شدت در حال انجام است و اقدامات خوبی انجام شده و در تلاش هستیم از ظرفیت فضای مجازی برای شور نشاط انتخاب استفاده کنیم.

تلاش دستگاه قضا برای جلوگیری از تخریب کاندیداها

وی اعتراض به‌حق را جزئی از مطالبات به‌حق مردم دانست و با تأکید بر اینکه مردم باید مطالبات خود را در چهارچوب قانون مطرح کنند، اعلام کرد: هیچ مقام مسؤولی نمی‌تواند از اقدام غیر قانونی دفاع کند گرچه مردم سؤالات ابهامات زیادی دارند که باید ابهامات رفع شود اما اینکه در کف خیابان‌ها مطالبات مطرح شود به‌صلاح نظام نیست زیرا زمینه سوءاستفاده دشمنان قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان بر مبنای برگزاری انتخاباتی پر شور، جلوگیری از تخریب کاندیداها و جلوگیری از تبلیغات زودهنگام است.

تولید ۴۲۰۰ دقیقه برنامه انتخاباتی

علیرضا آیینه‌دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تلاش رسانه ملی در راستای انتخابات باشکوه و گسترده مردمی است، گفت: مهم‌ترین وظیفه صدا و سیما در راستای برگزاری انتخابات این است که فضا را برای مشارکت گسترده مردم جهت حضور در پای صندوق‌های رأی فراهم و به برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند کمک کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در سه حوزه تولیدی صدا، سیما و خبر انجام داده‌ایم، تصریح کرد: یک هزار و 700 دقیقه برنامه با موضوع انتخابات در بخش صدا، یک هزار و 400 دقیقه برنامه در حوزه سیما و یک هزار و 100 دقیقه برنامه در حوزه خبر تولید شده است.

انتهای پیام/69039/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی دستگاه قضا رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی حجت الاسلام حمیدی شور انتخاباتی فضای مجازی برگزاری انتخابات مجلس رقابت سالم تحرکات دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد