Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات از بازرسی ۱۱ هزارو ۵۱۹ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در ۶ ماه نخست سال خبرداد و گفت: ۲۸۶ باشگاه توزیع‌کننده دارو‌های نیروزاپلمپ شدند. تاریخ انتشار: 13:38 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۹۰۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و در راستای توسعه ورزش پاک و جلوگیری از توزیع و مصرف دارو‌های نیرو زا در ۶ ماه نخست سال از ۱۱ هزار ۵۱۹ باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور بازرسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا باشگاه‌های فاقد مجوز شناسایی شدند و در پی آن با اماکن ورزشی که اقدام به توزیع دارو‌های نیروزا می‌کردند برخورد قانونی صورت گرفت.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات در ادامه سخنانش از پلمپ ۲۸۶ باشگاه ورزشی خبرداد و افزود:حسب دستور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به ادارت کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ کردیم که با قوت و قدرت بازرسی استمرار یافته تا شاهد فضای پاک و سالم در باشگاه‌های بدنسازی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: از مردم هم می‌خواهم در صورت مشاهده، تجویز و فروش هرگونه دارو در باشگاه‌های ورزشی با مسئولان بازرسی ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها از طریق سامانه مربوطه تماس گرفته تا پیگیری و اقدام قانونی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال