Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سبزوار مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با شور و اشتیاق همیشگی پای به عرصه انتخابات بگذارند.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت: رمضانعلی سبحانی فر در نشست علنی امروز یکشنبه 22 دی ماه مجلس شورای اسلامی نطق میان دستور خود را قرائت کرد.

نماینده سبزوار،جغتای ،جوین، خوشاب و داورزن در مجلس مطرح کرد: مردم عزیز ایران ،همکاران؛ ایران اسلامی ماه‌های سختی را سپری می‌کند، ماه‌هایی که از التهاب، دشمنی و تحریم و ترور لبریز است و به محک سختی از استقامت و پایداری درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: ایران سرافراز به خوبی حمیت و تعصب خود را در ترور ناجوانمردانه سرباز وطن و سردار دلها نشان داده است و به جهانیان فهماند که مردم سراسر غیرت ایران، چگونه جلوه ای از افتخار را به رخ کشیده اند.

وی افزود:همکاران عزیز ،دولتمردان و مسئولان ایران اسلامی ماه های پررنگی را سپری می‌کند و بی‌شک آنچه که همواره ما را از این دالان های سخت و دشمنی می رهاند انسجام و وحدت همراه با صداقت تحت امر ولایت فقیه است و از همه مهمتر احترام به رای و نظر مردم است.

سبحانی فر در ادامه افزود: اینک در این برهه حساس که در آستانه آزمونی دیگر قرار گرفته‌ایم از شورای نگهبان می‌خواهم که با سعه صدر و دوراندیشی،فضا را برای انتخابات باشکوه و رقابتی مجلس یازدهم و در چارچوب قانون اساسی فراهم آورد تا راه بهانه‌ها را بر بدخواهان این انقلاب ببندد و در این راستا از کاندیداها نیز می‌خواهم که با حفظ شأن و خویشتن داری از اشاعه اخبار ناصحیح ،تهمت های بی مورد و سخنان ناشایست بپرهیزند و از مردم حوزه انتخابیه ام می‌خواهم که با شور و اشتیاق همیشگی پای به عرصه انتخابات بگذارند.

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:برخود فرض می‌دانم که از تمام مردم و فعالان گرانقدر حوزه های اقتصادی،اجتماعی، سیاسی ،فرهنگی و به خصوص مردم دیار سرافراز سربداران که در راه توسعه کشور عزیزمان تلاش می‌کنند،تشکر کنم. من نیز افتخار دارم که در این مسیر و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های اثربخشی برای آبادانی سرزمینمان "دیار سربداران" سبزوار ،جوین جغتای، خوشاب، داورزن، شش نمد بود ، رودآب برداشته ام و برخود می بالم که با همیاری مردم بزرگ دیارم اقدامات قابل توجهی در حوزه های کشاورزی، صنعتی و سلامت ،زیرساختی، عمرانی و غیره برداشته ام و اذعان می کنم که در این مسیر دشوار و البته پرافتخار لحظه‌ای از تلاش نشسته‌ام و همواره بر احقاق حق مردم و در راستای قانون‌گذاری کشور و نظارت بر آن ایستاده‌ام.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه اکنون لازم می‌دانم که گوشه‌ای از این تلاش‌های به ثمر نشسته را عرض مردم شریف برسانم ،خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت از سال ۹۱ تاکنون با رشد ۵ برابری که از ۵۸ مورد بهره برداری 268 پروانه بهره برداری با 12 هزار میلیارد تومان رسیده ایم، با احداث بهره‌برداری فاز اول فولاد سبزوار با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۲۰۰۰ نفر اشتغال،کارخانه اسید سیتریک جوین با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۲۰۰ نفر اشتغال، داروسازی تالاب و با80 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۷۰ نفر اشتغال و ده‌ها کارخانجات متوسطه و کوچک با بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه و بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال، با اجرای در حال حاضر در فاز دوم فولاد با ۴ هزار میلیارد تومان و بیش از ۲۰۰۰ نفر اشتغال ، نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی با ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال هزار نفر ،الیاف مصنوعی با ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و صدوپنجاه نفر اشتغال، آهک 250 میلیارد تومان  ۳۰۰ نفر اشتغال و بتن های سبک با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۲۰۰ نفر اشتغال،کارخانه  منگنز با ۱۵۰ میلیارد تومان و ۳۰۰ نفر اشتغال ،کارخانه فروسیلیس با ۴۰۰ میلیارد تومان و ۳۰۰ نفر اشتغال و ده‌ها کارخانه متوسط و کوچک در زمینه‌های صنایع فلزی، معدنی، فرآوری کشاورزی، دامی و طیور و آبزیان ایران با بیش از ۱۲ هزار میلیارد در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه ده ها مجوز تاسیس کارخانجات متوسط و کوچک صادر شده است که در آینده اجرایی می شود،تاکید کرد: در حوزه کشاورزی، با احداث کارخانجات فرآوری کشاورزی، همچون کارخانه رب گوجه فرنگی، کشتارگاه صنعتی و مکانیزه طیور ،خوراک دام ،سیلوی گندم ،کارخانجات گیاهان دارویی لبنیات، احداث  شهرک دامپروری ۱۳۰ واحدی، شهرک گلخانه ای و مرمت و اجرای بیش از ۳۰ مورد آبخیزداری و آبخوان داری و لوله گذاری، آبیاری نوین اقداماتی انجام شده است.

زیرسازی راه آهن سبزوار به اتمام رسیده است

سبحانی فر ادامه داد: زیرساخت‌های راه آهن سبزوار که تا سال ۹۱، ۲۰ میلیون تومان پرداخت شده بود امروز زیرسازی آن به اتمام رسیده و روسازی به مناقصه گذاشته شده است و ایستگاه در حال ساخت است و ایستگاه حکم آباد در حال بهره‌برداری است ،جاده سبزوار -سلطان آباد باند دوم آن در حال اجراست و جاده سبزوار- جوین -اسفراین با اخذ ردیف اعتباری ،در مرحله واگذاری مناقصه است و تکمیل مطالبات سلطان آباد و قلعه نو -شریف آباد و تعریض جاده های رودآب ، شش نمد و جغتای اجرا شده است و تکمیل جاده‌های روستایی از ۵۸ درصد به  ۹۳ درصد رسیده است.

فاز اول استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری سبزوار در حال بهره‌برداری است

این نماینده مردم در مجلس دهم متذکر شد:همچنین افزایش پروازهای فرودگاه که از سه پرواز به هفت پرواز رسیده است و در بخش سلامت ، احداث بیمارستان ۲۵۰ تخته خوابی حشمتیه و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۸۰۰ نفر اشتغال را داشته است و راه اندازی جراحی قلب ،رادیوتراپی ،شیمی درمانی ،طب هسته‌ای پیشرفت داشته و اورژانس هوایی از ۱۲ اورژانس  به ۳۲ اورژانس رسیده است .در حوزه ارتباطات ۳۵ سایت تلفن همراه به ۱۴۰ سایت و پوشش ۹۶ درصدی رسیده است .

سبحانی فر با تاکید بر اینکه فاز اول استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری سبزوار در حال بهره‌برداری است، مطرح کرد:در حوزه فرهنگی هم ، تاسیس دانشگاه و آموزش علوم قرآنی،دانشگاه دخترانه فرهنگیان و دانشکده پرستاری جوین انجام گرفته است و همچنین در زمینه آبرسانی که کل روستاهای منطقه برخوردار از آبرسانی شده است.

نماینده مردم سبزوار،جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:این کارنامه حاصل تعهدی است که بین خود و خدای خویش و مردم شریف دیار سربداران در ابتدای توفیق خدمتگزاری بسته شده بود و به لطف خداوند منان و سرانجام به سرانجام رسید. اکنون هم بر عهد خود استوارم و چنانچه فرصت باشد؛ وظیفه خود می‌دانم که به عنوان سرباز نظام و خدمتگزار مردم برای تداوم آبادانی سرزمینم تلاش کنم. قطعا اعتماد مردم سرمایه گرانبهایی است و تلاش ما بر حفظ این اعتماد خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تحریم ترور سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری  در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم  از مدیران استان خواست به این  مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که  در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند  درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود