Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:18:55 GMT

کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک در بناب

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۰۷۸۹

کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محور های مواصلاتی و در پی دریافت خبرمبنی بر اینکه یک نفر که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند جهت تحویل مواد به بناب ورود کرده است، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار ۱۳کیلو و ۱۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب  در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهیه و توزیع مواد فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت