Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@23:15:08 GMT

اینفوگرافیک/ از افسانه تا واقعیت یک مادر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۰۸۴۹

اینفوگرافیک/ از افسانه تا واقعیت یک مادر

گروه چندرسانه‌ای ــ حضرت فاطمه(س)، دختر پیامبر اکرم (ص) و محبوب‌ترین فرد نزد رسول خدا بود؛ مشهورترین لقب آن حضرت «زهرا» است. کنیه ایشان ام‌ابیها بوده همچنین آن حضرت، دختر معصوم، همسر معصوم و مادر معصوم نیز هستند و سرانجام رحلت پدر بزرگوار، مظلومیت همسر، از دست رفتن حق، روح و جسم فاطمه را سخت آزرد و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر وصیت خویش شبانه و به صورت پنهانی دفن شد، به طوری‌ که محل قبر شریفش نیز نامعلوم است.

دریافت طرح در اندازه اصلی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه چندرسانه ای اینفوگرافیک حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟

از امپراتوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می‌کنند؟

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافیک زیر، کشور‌هایی را که بیشترین تعداد میلیاردر‌ها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می‌دهد.

کشور‌های دارای بیشترین میلیاردر‌ها در سال ۲۰۲۴

طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردر‌ها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳،۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آن‌ها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشور‌های اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردر‌ها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصاد‌های جهان در تعداد میلیاردر‌ها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت‌های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می‌کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشور‌ها فرق می‌کنند و تنها یکی از آن‌ها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت‌ها می‌تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • اینفوگرافیک/ کدام کشور‌های جهان کلاهک اتمی دارند؟
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟