Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا،  مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی گفت: غم این حادثه زیاد بود و غم کتمان اطلاع‌رسانی نیز به آن افزوده شد ضمن اینکه ما پیش از این از ریاست مجلس خواسته بودیم که این قبیل مسائل در جلسه علنی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مباحث مطرح شده در نشست غیر علنی امروز مجلس توسط سردار سلامی فرمانده سپاه التیام بخش بود افزود: وی به دلیل بروز این حادثه عذرخواهی کرده و تاکید کردند که آن را جبران کرده و از جانباختگان تجلیل مناسب به عمل می آورند و این موضوع را پیگیری می کنند که کوچکترین سوءنیتی در آن وجود نداشته باشد.

از عراق انتظار نداشتیم از ایران شکایت کند

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: معتقدم شرایط منطقه بسیار پیچیده بوده و اقتضا می کند که وحدت و انسجام داخلی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: از دولت دوست عراق انتظار نداشتیم به دلیل حمله به حق ایران، به سازمان ملل شکایت کند، همچنین از وزارت امور خارجه می خواهم ماجرای سفیر انگلیس را از طریق دیپلماتیک پیگیری کند.

کواکبیان با یادآوری اینکه سومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی نزدیک است اظهار داشت: وی با تدبیر و درایت برای پیچیدگی های منطقه پیوسته راهبرد ارائه می داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه سروستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی سلامت ، ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت در بیمارستان شهدای سروستان برگزار می‌شود.
مباشری افزود: در این اردو، ۱۵ پزشک در زمینه‌های قلب و عروق، ریه، آسم و آلرژی، جراح گوش، حلق و بینی، جراح چشم، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، تغذیه، اعصاب و روان، رادیولوژی، کودکان، طب اورژانس، خون و آنکولوژی به بیماران خدمات رایگان ارایه می‌کنند.
فرمانده سپاه سروستان بیان کرد: این اردو به همت گروه جهادی بوعلی سینا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سروستان برگزار می‌شود.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس و در فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان