Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد معلوم نشد متولی تدوین سند توسعه صادرات غیر نفتی این استان کیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد در چند دستورالعمل به ریاست معاون استاندار و با حضور مسوولان دستگاههای عضو برگزار شد.

به گزارش فارس یکی  از دستورالعمل ها در خصوص سند توسعه صادرات غیر نفتی استان بود که چنگیز هاشمی نایب رئیس اتاق بازرگانی استان با حمله به مسوولان سازمان برنامه و بودجه استان اظهار کرد: اعتباراتی که برای پژوهش به استان تزریق می‌شود به صورت کاربردی از خروجی آن چیزی دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب  رئیس اتاق  بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وضعیت پژوهش  در استان به گونه ای است که نقشه راهی از رهگذر این پژوهش‌ها برای استان ترسیم نمی شود.

وی گفت: برای نمونه برنامه و بودجه استان توضیح دهد که در این 40 سال چه کاری در این حوزه انجام داده است.

هاشمی خطاب به سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان که باید  این سند 20  سال پیش تدوین می‌شد با بیان این که یکی از مشکلات ما در استان مربوط  به صادرات غیر نفتی است اظهار کرد: ایراد من به عنوان نایب رئیس اتاق بازرگانی این است که چرا مسوولیت آن را بر عهده گرفته است باید دستگاه متولی خود این کار را انجام می‌داد.

در ادامه شهابی سرپرست برنامه و بودجه استان خطاب به نایب رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: سخن درستی نیست که در طول 40 سال اخیر کاری انجام نشده می‌توانید با حضور در سازمان کارهای بزرگ را که انجام شده از طرح آمایش سرزمین تا بسیاری از کارهای دیگر را مشاهده کنید.

به گزارش فارس در این نشست با حرف‌هایی که رد و بدل شد این گونه می‌توان دریافت که سند توسعه صادرات غیر نفتی استان جدی گرفته نشده که وضعیت کنونی صادرات استان خود دلیلی بر این مدعاست.

بعد از اظهار نظر نایب رئیس اتاق بازرگانی و سرپرست  برنامه و بودجه بود که معاون استاندار خطاب به نایب رئیس اتاق اظهار کرد: آقای هاشمی ما که نفهمیدیم شما موافق تدوین سند در اتاق هستید  یا خیر که با پوزخند برخی مدیران استانی  مواجه شد!!.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات توسعه بودجه اشتغال خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند