Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالدی در این باره اظهار کرد: تیم های عملیات ویژه اورژانس برای امدادرسانی در در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان آمادگی کامل دارند و از امروز بالگرد اورژانس نیز وارد عمل می‌شود.

اخبار اجتماعی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تیم های واکنش سریع در استان سیستان و بلوچستان وارد عمل شدند، گفت: در سه استان درگیر چهار نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم های اورژانس 24 خانم باردار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی درباره کشته شدگان در حوادث جوی اخیر تصریح کرد: در مجموع سه نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند که یکی از این افراد در استان سیستان و بلوچستان غرق شده است.  در استان هرمزگان نیز یک تن به علت غرق شدن در رودخانه و یک نفر به علت ریزش آوار در روستای حاجی آباد جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، تا ظهر امروز هلال احمر از کشته شدن یک تن در استان هرمزگان و مفقود شدن یک تن در سیستان و بلوچستان طی حوادث جوی ٧٢ ساعت گذشته خبر داده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اورژانس ریزش آوار استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیل مراکز درمانی هلال احمر خالدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد