Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:57:21 GMT

نظارت بر واحدهای صنفی داراب افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۲۸۷۴

نظارت بر واحدهای صنفی داراب افزایش یابد

فرماندار ویژه داراب گفت: اداره‌های صنعت و معدن و تعزیرات نظارت بیشتری بر واحدهای صنفی و بازار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، علی مظفری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مردم از وضعیت بازار و افزایش قیمتها گلایه دارند و این موضوع نارضایتی‌ آنها را به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: اداره‌های تعزیرات و صنعت و معدن باید نظارت بیشتری بر واحدهای صنفی و وضعیت بازار داشته باشند تا به مردم ظلم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری بیان کرد: طبق گزارشهای ارسال شده، برخی از سرویسهای مدارس نیز افزایش قیمت داشتند که با توجه به این تخلف قانونی، با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی داراب اظهار داشت: کیفیت خوابگاه‌ها باید توسط مدیران آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد و خوابگاه‌های خودگردان حتما تحت نظر دانشگاه اداره شوند.

فرماندار ویژه داراب تصریح کرد: در خوابگاه‌های خودگردان به ویژه محل اقامت دختران دانشجو باید وضعیت مکان و فرد متولی به تایید دانشگاه‌ها برسد و در صورت مشاهده، خوابگاه‌های غیرقانونی پلمب می‌شوند.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره شان و جایگاه شهید سردار سلیمانی گفت: سجایای پسندیده سردار سلیمانی بر کسی پوشیده نیست و ایشان به جهت اخلاق نیکو، تواضع، صداقت و اخلاص مورد محبوبیت و مقبولیت عموم مردم قرار داشت که باعث شد تمام مردم ایران برای مراسم تشییع این شهید والامقام حضور یابند.

 وی بابیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، نظام را احیا و همدلی و وحدت را میان احزاب و گروه‌های مختلف ایجاد کرد، افزود: تا پیش از این عده‌ای تصور می‌کردند سخن گفتن از جنایتهای آمریکا‌ از روی تعصب و احساسات است اما با شهادت این سردار بزرگ همه مردم پی به جنایتهای آمریکا بردند.

  فرماندار ویژه داراب با اشاره به اینکه یک دبیرستان، مجموعه ورزشی آموزش و پرورش همچنین بزرگراه داراب-جنت‌شهر به نام سردار سلیمانی نامگذاری می‌شود، اظهار داشت: اصالت شهید سلیمانی به شهرستان داراب بازمی‌گردد و به گفته برادر سردار، سالها پیش جد آنها از داراب به کرمان مهاجرت کرده و همانجا ماندگار شده‌اند.

 مظفری بابیان اینکه رمز موفقیت ما ادوات جنگی نیست، تصریح کرد: از دوره دفاع مقدس تاکنون هر بار غرور و منیت به سراغ ما آمد، شکست خوردیم و در هر موقعیتی که به خداوند و نیروی ایمان توکل کردیم شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌ها بودیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهید سلیمانی اینچنین محبوب قلوب است یا نام شهید همت و شهید باکری هنوز زنده است به دلیل مردمداری و تواضع آنها بود به طوری که وقتی در کنار رزمندگان قرار می‌گرفتند کسی متوجه نمی‌شد آنها فرمانده هستند.

 مظفری با اشاره به اینکه عده‌ای از شهدا سوءاستفاده می‌کنند، گفت: هر کس در انتخابات از عکس شهدا استفاده ابزاری کند مطمئن باشید که اعتقادی به شهادت و جهاد ندارد.

 معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: در این هفته مرگ هموطنانمان در مراسم تشییع سردار در کرمان و حادثه تلخ هواپیما نیز رخ داد که به داغداران و خانواده‌های آنها تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام/76020

منبع: فارس

کلیدواژه: داراب فورگ سردار سلیمانی شهادت مدارس بازار شهید افزایش قیمت پژوهش کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم