Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اجرای دقیق قانون مربوط به استعمال دخانیات در سال جاری در مالزی، سیگاری‌ها فقط در محل‌های تعیین شده اجازه کشیدن سیگار را دارند. با این حال کشیدن سیگار در داخل خودرو‌ها برای رانندگان غیرقانونی نیست، اما مطمئنا اگر این راننده یک راننده آمبولانس باشد قضیه کاملا فرق می‌کند، چرا که کار آن‌ها با زندگی بیمار در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام غیرقانونی یک راننده آمبولانس مالزیایی در کشیدن سیگار حین راندن آمبولانس به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. یکی از عابران پیاده تصویری از این راننده را که در حال کشیدن سیگار در پشت فرمان آمبولانس بود تهیه و آن را در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرد. در این تصویر این راننده در حالی که با دوست خود فرمان آمبولانس را گرفته در یکی از دستانش سیگار دیده می‌شود. برخی از کاربران با انتشار این تصویر در کنار تصویری که رانندگان و کارمندان اورژانس را در رستوران نشان می‌داد نوشتند چطور می‌شود آن‌ها در محل کار خود قانون عدم استعمال دخانیات را رعایت می‌کنند، اما در جایی که می‌بایست حتما این قانون رعایت شود (آمبولانس) آن را زیر پا می‌گذارند.

انتشار این تصویر با واکنش کاربران زیادی همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من یک راننده نیستم، اما هیچ قانونی بر عیله چنین رانندگانی در کشور وجود ندارد. این رانندگان (رانندگان آمبولانس) حق کشیدن سیگار در داخل آمبولانس را ندارند، چه در حال حمل بیمار باشند و چه بیماری در داخل آمبولانس نباشد.»

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی آمبولانس مالزی سیگار کشیدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود

کاربران کلش آو کلنز، از این پس شاهد حضور شخصیت ارلینگ هالند در این بازی محبوب خواهند بود

طرفداری | حساب کلش آو کلنز (Clash of clans) در X اعلام کرد که شخصیت ارلینگ هالند را به این بازی اضافه نموده و کاربران می‌توانند از فردا (چهارشنبه)، غول نروژی را در اختیار داشته باشند. شخصیت هالند در بازی کلش آف کلنز، بَربَرین کینگ (Barbarian king) خواهد بود.

هالند که پیش‌تر اعلام کرده بود بزرگترین سرگرمی او بازی کردن است، از ۱۰ سالگی کلش آو کلنز بازی می‌کند و علاقه بسیاری به آن دارد.

ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی