Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@21:39:57 GMT

بی‌ خیال مکمل‌ های بنزین شوید

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۳۵۲۶

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  فاطمه کاهی  با بیان این‌که تاکید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی این است که سوخت توزیعی نیازی به مکمل ندارد، تصریح کرد: این موضوع مربوط به تمام خودروها حتی خودروهای خارجی می‌شود و عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.

 

وی تصریح کرد: حتی استفاده از مکمل‌هایی که استاندارد کافی نیز دارند، توصیه نمی‌شود؛ چراکه بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت کشور مطابق با استانداردهای شرکت ملی پالایش و پخش، تولید و توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌تازگی نیز شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اطلاعیه در این باره منتشر و اعلام کرد که عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین مورد تأیید شرکت ملی پخش نیست.

 

با کم شدن بنزین سوپر در جایگاه‌ها بازار مکمل‌های بنزین داغ شده تا جایی که حتی برخی از جایگاه‌دارها مالکان خودرو را مجبور به استفاده از مکمل های بنزینی می‌کنند و این در حالی است که چندین سال است که استفاده از این مکمل‌ها توصیه نمی‌شود.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فراورده های نفتی اقتصاد جام نیوز بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان