Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فناوری اطلاعات پاکستان ضمن انتقاد به برخی سیاست‌های دولت اسلام آباد از سمت خود استعفا کرد. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، «خالد مقبول صدیقی» عضو ارشد حزب متحده و وزیر فناوری اطلاعات پاکستان از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این استعفا را اعتراض به برخی وعده های انجام نشده دولت دانسته و تصریح کرد: متاسفانه علی رغم تمام صحبت های انجام شده دولت به وعده های خود پایبند نبود.

صدیقی گفت: ارتباط حزب متحده با دولت ادامه پیدا می کند و ما همانطور که وعده داده ایم ازدولت اسلام آباد حمایت می کنیم.

عضو ارشد حزب متحده اظهار داشت: برخی مدعی هستند که ما به طمع وعده های حزب مردم از دولت جدا شده ایم ولی اینگونه نیست.

صدیقی تاکید کرد: هدف اصلی ما خدمت به مردم ایالت سند است و امیدواریم که دولت پاکستان نیز این هدف را به خوبی درک کند.

این سیاستمدار برجسته شهر کراچی گفت: جا داشت دولت اسلام آباد در برخی زمینه ها از ما نیز مشورت می گرفت تا به مشکلات فعلی دچار نشود.

پیش از این «بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم اعلام کرده بود: اگر حزب متحده از دولت جدا شود حاضریم آنها را در دولت ایالت سند شریک کنیم.

پاسخ حزب متحده به این پیشنهاد حزب مردم منفی بود و دولت نیز تلاش داشت تا با جلب نظر سران این حزب از اتفاقات بعدی جلوگیری کند.

عمران خان در واکنش به استعفای صدیقی تصریح کرد حزب تحریک انصاف از همه راه های ممکن برای جلب رضایت حزب متحده استفاده خواهد کرد.

حزب متحده پیشنهاد همکاری با «بلاول بوتو» علیه دولت اسلام آباد را رد کردتلاش بلاول بوتو برای جذب حزب متحده علیه دولت پاکستانتلاش دولت پاکستان برای جلب حمایت حزب متحده و حفظ ائتلافانگلیس رئیس سابق حزب متحده پاکستان را به قید ضمانت آزاد کرد

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

 امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیاگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین