Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه کردستان خبر داد.

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی شاملو در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: اواخر هفته گذشته گزارشی از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه کردستان دریافت شد و بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی به نشانی اعلامی اعزام و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متهمان پس از تخریب خودروها از محل گریخته بودند، عنوان کرد: تحقیقات میدانی پلیسی آغاز و بررسی‌های انجام شده حکایت از این داشت، ساعت ۲۳:۳۰ شب پنجشنبه نوزدهم دی ماه سه جوان ۲۵ الی ۳۰ ساله با حضور بر روی یکی از پل‌های عابر پیاده واقع بزرگراه کردستان، از بالای پل کیسه‌های شنی را که ظاهراً توسط شهرداری منطقه برای استفاده در روزهای برفی تعبیه شده بود، بر روی خودروی عبوری پرتاب می‌کردند و بلافاصله از محل وقوع گریخته اند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی، مأموران موفق شدند هویت و مخفیگاه یکی از متهمان را در محدوده شهرک غرب شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

وی گفت: اولین متهم پرونده پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی روز گذشته با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس پایگاه سوم انتقال یافت.

شاملو با اشاره به اینکه متهم در پایگاه سوم به جرم خود به همکاری ۲ تن از پسر عموهایش اعتراف کرد، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود را جلب توجه و جذب مخاطب در فضای مجازی برای معروف شدن در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) اظهار داشت.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی و دستگیری سایر همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، در پایان کرد: شهروندانی که خودروی آنها در این حادثه دچار خسارت شده است می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واقع در خیابان بهشتی، خیابان عربعلی، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو متهم به قتل در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.


عباس پوریانی گفت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمان را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور