Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 737 اوکراین پرواز تهران کی‌یف، یک پزشک بابلی و همسرش جان باختند.    
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل : دکترناصر پورشعبان اوشیبی پزشک 53 ساله بابلی به همراه همسرش دکتر فیروزه مدنی ساکن ونکوور کانادا، جان‌باختگان این حادثه دردناک بودند.        
این زوج تا سال 91 پزشک مرکز بهداشت گرجی‌آباد و پزشک خانواده روستاهای هتکه‌پشت، نقیب‌کلا، تراجی‌کلا و دیودشت بابل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
پدر و مادر مشغول طبابت و تحصیل در رشته داروسازی، به همراه کیمیا دختر 2٠ ساله خود (دانشجوی پزشکی) برای تعطیلات کریسمس به بابل سفر کرده بودند، اما دخترشان برای حضور در دانشگاه زودتر به کانادا برگشته بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یک و همسرش در سانحه سقوط هواپیمای جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای رسانه اوکراینی اسپورتارنا که در مارکا و آاس نیز بازتاب داشته، باشگاه خیرونا متهم به کلاهبرداری مالیاتی در انتقال آرتم دووبیک شده است. وضعیتی که می تواند آنها را از حضور در رقابت های اروپایی باز دارد.

خیرونا که یک فصل باورنکردنی در لالیگا (سوم، امتیاز 71)، را پشت سر می گذارد، به احتمال فراوان برای اولین بار در تاریخ خود، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد اما این شادی ممکن است کوتاه مدت باشد. 

باشگاه اسپانیایی در خطر حذف از جام های اروپایی است. دلیل؟ 

ایوگنی کوزمین، وکیل اوکراینی، باشگاه خیرونا را به تقلب مالیاتی در خصوص انتقال آرتم دووبیک، بهترین گلزن فعلی لالیگا با 19 گل، متهم کرده است. این فوتبالیست اوکراینی در آگوست 2023 به مبلغ 8 میلیون یورو توسط این باشگاه اسپانیایی خریداری شد که بزرگترین انتقال تاریخ خیروناست. دووبیک فصل قبل برای دنیپرو بازی می کرد.

کوزمین توضیح می دهد که باشگاه خیرونا مبلغ انتقال دووبیک را به درستی پرداخت نکرده است. در این مورد، انتقال و مالیات آن باید منحصراً مطابق با قوانین اوکراین انجام شود. این طبیعی است زیرا فروشنده یک باشگاه اوکراینی است. تمام پرداخت ها باید به حساب بانک های اوکراینی واریز می شد اما طبق ادعای این وکیل، پول به حساب یک واسطه در کشور استونی واریز شده است.

ایوگنی کوزمین ایجنت بازیکن، الکسی لوندوفسکی، را مقصر می داند. او ظاهراً یک شرکت در استونی برای دور زدن اداره مالیات اوکراین تاسیس کرده است. به گفته کوزمین، از این شرکت برای ثبت تراکنش مربوط به انتقال دووبیک استفاده شده تا در اوکراین هیچ مالیاتی پرداخت نشود.

کوزمین شکایتی را به یوفا ارائه کرده و امیدوار است که این تخلفات را بررسی کرده و تصمیم عادلانه و مناسبی اتخاذ کند. اگر بررسی ها نشان دهد که این انتقال نادرست بوده، خیرونا ممکن است از جام های اروپایی حذف شود و حتی به دسته دوم سقوط کند. به گفته این وکیل، اولکسی لوندوفسکی نیز خطر لغو مجوز خود قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا