Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مراسم یادبود جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تبریز برگزار شد.

در این مراسم عنوان شد که جمع حاضر در دانشگاه هنر اسلامی تبریز جزو معترضان نیستند، چرا که جای معترض در خیابان است و این مراسم تنها به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه هواپیمایی اوکراین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حاضران در مراسم یادبود جانباختگان حادثه هواپیمایی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز همزمان با نواختن دف، سرود "مرغ سحر" را خواندند.

دانشجویی که در این مراسم به نمایندگی از جمع حاضر سخنرانی می‌کرد، اظهار کرد: جان تک تک دانشجویان جان باخته حتی آنهایی که اسمشان هم در میان جانباختگان نیامده، برای ما مهم است.   

وی اضافه کرد: این مراسم را برگزار کردیم تا خاطره‌ای برای خودمان بسازیم و تا آخر عمر یادمان بیاید که چه عزیزانی را از دست دادیم.

این دانشجو در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه جای فرهنگی است، گفت: اگر اکنون با امنیت می‌توانیم صدایمان را بلند کنیم، به خاطر اجرای قانون در کشور است.

دانشجویان دانشگاه تبریز نیز با برگزاری مراسم یادبود برای جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با بازماندگان این حادثه اظهار همدردی کردند.

همچنین در این مراسم، سرود "یار دبستانی من" توسط دانشجویان حاضر در این مراسم خوانده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سقوط هواپيما سقوط هواپیمای اوکراینی دانشگاه تبريز دانشگاه هنر اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روسها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیروهای ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیروهای این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیروهای اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روسها بر این شهر راه برای تسلط آنها بر شهرهای بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیروهای این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه ها در دست دارند.

طی روزهای گذشته روسها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده اند.

کد خبر 6095506

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا