Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:51:48 GMT

تجاوز گروهی به دختر دانش آموز در سرخه حصار

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۵۸۱۹

تجاوز گروهی به دختر دانش آموز در سرخه حصار

به گزارش «تابناک»؛ مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه بیست و دوم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

   سیل شدید در سیستان و بلوچستان، بسیاری از راه‌ها را بست   بارندگی شدید و مداوم و طغیان رودخانه‌های محلی از عصر روز جمعه تاکنون، سبب بسته شدن ۲۳ مسیر ارتباطی در این استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 بیشتر بخوانید   خرابکار بزرگراه کردستان دستگیر شد
سرهنگ شاملو از دستگیری یکی از عاملان تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه "کردستان" خبر داد. بیشتر بخوانید   موتورسوار ۶۰ ساله جان خود را از دست داد   به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، راکب موتورسیکلتی که ۶۰ سال داشت، صبح امروز در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد. بیشتر بخوانید   تجاوز گروهی به دختر دانش آموز در سرخه حصار

دختر دانش آموزی در پارک سرخه حصار به دام پنج پسر شیطان صفت افتاد. بیشتر بخوانید   دستگیری مدیر رستورانی که سارق از آب درآمد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مدیر رستورانی خبر داد که با جلب اعتماد مالک رستوران، اموال داخل رستوران را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده بود. بیشتر بخوانید   ماجرای ۷۰ پیتزای ۱۵ میلیاردی در تهران!

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری دو پیک موتوری که اقدام به سرقت ۱۵ میلیاردی از ۷۰ نفر کرده بودند، خبر داد. بیشتر بخوانید

کارت بانکی سرنخ دستگیری قاتل   مرد جوان وقتی متوجه شد زن مورد علاقه‌اش با یکی از هم ولایتی‌هایش ارتباط دارد، نقشه قتل او را طراحی کرد. بیشتر بخوانید   کمین دزد تک رو برای زنان پایتخت نشین

پسر جوانی که به خاطر یک درگیری از کار بیکار شده بود برای تامین هزینه‌های زندگی اش دست به سرقت زد. بیشتر بخوانید   ۴ زن در دام شیطانی مرد پرشیا سوار

مرد شیطان صفت که چهار زن را در پرشیای دودی به تله انداخته و آن‌ها را آزار داده بود به زودی محاکمه می‌شود. بیشتر بخوانید   توصیه پلیسی:   پیامک‌های کلاهبرداری کدامند؟
ثبت‌نام در طرح‌های معیشتی، عیدی و اختصاص سهمیه بنزین به مسافربر‌های عمومی و اینترنتی و مواردی از این قبیل از جمله موضوعاتی بوده که توجه کلاهبرداران فضای مجازی را به خود اختصاص داده است و پیامک‌هایی در این باره برای هموطنان ارسال کرده است. خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که هوشیاری مردم در این زمینه زیاد شده و به هر نوع پیامکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود توجه نمی‌کنند. چرا که متوجه شده‌اند افراد سودجو از طریق این ترفند‌ها می‌خواهند به اطلاعات حساب بانکی آن‌ها دستیابی پیدا کرده و حساب بانکی‌شان را خالی کنند.

کلاهبرداران با روش‌های مختلفی به شماره تلفن، آدرس و اطلاعات افراد دسترسی پیدا می‌کنند؛ ممکن است آن اطلاعات در وهله اول بی‌ارزش باشند، اما می‌توانند به واسطه آن‌ها نظر مخاطب را جلب کند. دو نکته اساسی وجود دارد که اگر مردم به آن توجه کنند می‌توانند از خطر کلاهبرداری اینترنتی ایمن باشند؛ اول آنکه افراد کلاهبردار با خط‌های عمومی اپراتور‌های مختلف پیام می‌دهند در صورتی که نهاد‌ها و دستگاه‌ها اگر بخواهند پیامی به هموطنان بدهند پیام مذکور در قالب شماره تلفن پوششی که عمدتا نام سازمان، بانک یا ارگان در بالایش نوشته شده، اقدام می‌کنند.  اگر هر پیامی از شماره‌های عمومی، به افراد واصل شد بدانند قطعا کلاهبرداری است؛ همچنین اگر در پیامک‌ها افراد را به سایت‌های مختلف هدایت کرده و برای ثبت‌نام درخواست وجه کردند هموطنان باید آگاه باشند چرا که در ادامه سودجویان با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی حتما از حساب آن‌ها برداشت غیرمجاز خواهند کرد.

با اعمال رمز‌های یک بار مصرف قطعا دست افراد سودجو از حساب افراد کوتاه می‌شود بنابراین مجرمان به فکر شگرد‌های جدید هستند که از آن جمله دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن و سرقت اطلاعات حساب‌های آن‌ها است؛ بنابراین افراد دقت داشته باشند که تمام مراحل فعال سازی رمز‌ها را خودشان انجام داده و به هیچ عنوان به کسی اعتماد نکرده و رمز و پسورد خود را افشا نکنند.

پیامک‌های کلاهبرداران در سه دسته ترغیب، تهدید و تشویش دسته بندی می‌شود. هموطنان همواره اخبار را از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های موثق دریافت کرده و به هیچ عنوان به پیام‌های غیررسمی توجه نکرده و هنگام بارگذاری اپلیکیشن‌ها، آن‌ها را از منابع رسمی دریافت کنید.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم بسته حوادث تابناک اجتماعی یکشنبه تجاوز گروهی آزار و اذیت دختر دانش آموز کلاهبرداری سارق دزد دستگیری تجاوز قتل شیطان صفت تله شیطانی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!

تین نیوز

بخشی از گردش مالی حساب های شخصی بعضی افراد یارانه بگیر مربوط به تنخواه شرکت ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سال گذشته سرمایه دهک های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک های مشمول یارانه می شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • ۱۵ سال کشته‌سازی؛ «ترانه»‌ای که به «نیکا» ختم شد
  • ۱۵سال کشته‌سازی؛ «ترانه»ای که به «نیکا» ختم شد+ عکس و فیلم
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید