Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون مصوب کردند که علاوه بر پزشکان، وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری نیز مکلف به استفاده از دستگاه کارتخوان هستند.

وی افزود: در لایحه دولت تنها پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه کارتخوان شده بودند که اعضای کمیسیون تلفیق وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری را نیز به این لیست اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت:‌ این کار با شفافیت بیشتر در رصد مالی پزشکان، وکلا و کارشناسان دادگستری انجام می‌شود تا شفافیت بیشتری در بحث وصول مالیات را شاهد باشیم.

پورمختار خاطرنشان کرد: همچنین با مصوبه امروز کمیسیون هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی تا سقف الگوی مصرف رایگان است و اگر میزان مصرف مدارس دولتی در این موارد بیش از میزان الگوی مصرف باشد هزینه آب، برق و گاز اخذ خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌ در سایر موارد نیز پیشنهادات دولت در لایحه بودجه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و پیشنهادات الحاقی مختلفی هم که مطرح شد رأی نیاورد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین