Web Analytics Made Easy - Statcounter

بردار سردار شهید سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی در امنیت امروز منطقه نقش پررنگی دارد گفت: حرکت ما باید در مسیر ولایت، انقلاب و شهادت باشد. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، آیین پنجمین روز خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان و خانواده این شهید بزرگوار در مصلی بزرگ جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر شهید سپهبد سلیمانی در این مراسم با تشکر از حضور بی‌نظیر مردم در این مراسم، اظهار داشت: زبانم برای تشکر از حضور بی‌نظیر مردم قاصر است و امیدوارم خود شهید ثواب این حضور را ارزانی مردم این منطقه کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم خداوند ایشان را پذیرفته باشد و این شهید بزرگوار را با شهدای کربلا محشور بگرداند گفت: امیدوارم که آینده همه ما  مسیر ولایت، انقلاب و شهادت باشد.

برادر شهید سپهبد سلیمانی عنوان کرد: در زمانی که این منطقه مشکلات امنیتی فراوانی داشت حاج قاسم سلیمانی در این منطقه حضور یافت و منطقه را از دست شرور نجات داد و امنیت پایداری در این منطقه به وجود آورد.

کرمان| نخستین فیلم از آماده‌سازی آرامگاه ابدی شهید حاج‌قاسم سلیمانیتاکید ویژه سپهبد سلیمانی قبل از شهادت بر عزاداری دهه دوم فاطمیه در "بیت‌الزهرا (س)"اختصاصی ـ ویدئو| سخنرانی عربی زینب سلیمانی دختر شهید حاج قاسم خطاب به جبهه مقاومت و آمریکااختصاصی ـ ویدئو| سخنرانی ‌زینب سلیمانی دختر شهید حاج قاسم در نماز جمعه امروز کرماندختر شهید سلیمانی: هزاران ‌حاج قاسم آماده حرکت به سمت کاخ سفید‌ند / انتقام تا نابودی کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد

به گزارش تسنیم این مراسم که با حضور پر شور مردم شهرستان جیرفت و مداحی و روضه خوانی همراه بود شاعران جنوب استان کرمان با شعرخوانی ارادت خود به سردار دل‌ها را بیان کردند.

انتهای پیام/513/

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه