Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ایستگاه آتش‌نشانی، فرهنگسرا و حدفاصل میدان جمهوری اسلامی تا پلیس‌راه طرق به‌نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

به گزارش فارس، با رأی اعضای شورای شهر مشهد، ایستگاه آتش‌نشانی شاهنامه، فرهنگسرای پایداری و همچنین حدفاصل بزرگراه میدان جمهوری اسلامی تا پلیس‌راه طرق به‌نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه رسمی فوق‌العاده شورای شهر مشهد شب گذشته و با دستورکار بررسی «بررسی نامگذاری یکی از معابر شهری مشهدمقدس به‌نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.

گزینه‌های پیشنهادی شهرداری محترم برای نامگذاری به‌نام «سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد و شهرداری مشهد و کمیته نامگذاری براساس تاکیدات اعضای شورا، شاخص‌ها و متغیرهای ویژه‌ای را در این خصوص مدنظر داشتند، از جمله اینکه معبر، شریانی اصلی باشد و در کنار تردد عموم مردم، اثرگذاری لازم هم داشته باشد.

با توجه به موارد یاد شده، مجموعه‌ای از نامگذاری‌ها به‌نام «سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.

بر همین اساس، پایگاه آتش‌نشانی شاهنامه، فرهنگسرای پایداری و همچنین حدفاصل میدان جمهوری اسلامی تا پلیس‌راه طرق به‌نام «سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» نامگذاری شد، پل چندسطحی جمهوری اسلامی نیز به‌نام این سردار رشید مزین می‌شود.

با توجه به جداره‌ها و فضاهای واقع در مسیر این بزرگراه، که یکی از ورودی‌های اصلی شهر مشهد محسوب می‌شود، شهرداری و حوزه فرهنگی و هنری مکلف شد فضاآرایی‌های لازم اعم از نقاشی دیواری و نقوش برجسته را انجام دهد.

گفتنی است؛ تندیس «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نیز که فراخوان آن منتشر شده، در همین محور و جایگاه مناسبی به‌زودی نصب می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yJH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم