Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه شب خبرنگاران ایرنا،‌ تجمع کنندگان که بیشتر آنان دانشجویان بودند، ضمن گرامیداشت جان باختگان حادثه هواپیمای مسافربری که بر اثرخطای انسانی در زمان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد رخ داد، خواهان بررسی دقیق و شفاف سازی در مورد این حادثه شدند.

همچنین شماری از افراد ساختار شکن  که در بیشتر اغتشاشات گذشته حضوری فعال داشتند،‌ با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه قصد داشتند، دانشجویان را وارد فضای احساسی کنند و تجمع مسالمت امیز دانشجویان را به خشونت بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های غربی به ویژه رسانه های فارسی زبان مانند بنگاه سخن پراکنی بی.بی.سی که در چند روز گذشته جنگ تبلیغاتی گسترده ای را آغاز کرده و تلاش می کنند تا با تخطئه کردن حماسه میلیونی ملت بزرگ ایران در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش و همچنین شکست تحقیر آمیز آمریکا بعد از موشک باران پادگان عین الاسد، مردم را به ایجاد آشوب و اغتشاش ترغیب می کنند.

بر اساس این گزارش، در برخی شهرهای دیگر از جمله اصفهان،‌ مشهد،‌ رشت و اهواز دانشجویان با برپایی تجمعات مشابه یاد جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین را گرامی داشتند.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی اتفاقات اخیر، اظهار داشت: دوست داشتم داخل این هواپیما باشم و با این عزیزان سقوط کنم اما شاهد این ماجرای غم‌انگیز نباشم.

یک هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی(ره) بر اثر خطای انسانی و بصورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۶ مسافر ایرانی جان باختند.

برچسب‌ها سقوط هواپیما پروندهٔ خبری سقوط هواپیمای مسافربری در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما حسین سلامی سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد
  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا