Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدریکو والورده به عنوان بهترین بازیکن فینال سوپرکاپ اسپانیا انتخاب شد.

طرفداری- یکشنبه شب رئال مادرید با نتیجه 4-1 اتلتیکو مادرید را در ضربات پنالتی شکست داد تا در عربستان، قهرمان سوپرک اسپانیا شود.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، فدریکو والورده در نیمه دوم وقت های اضافه با تکلی فنی مانع از تک به تک شدن آلوارو موراتا شد و اخراج را به جان خرید، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک اروگوئه ای که در اولین فصل حضورش در ترکیب اصلی، محبوب هواداران رئال مادرید شده، گفت:

خیلی خوشحالم. سخت می جنگم و تمرین می کنم تا همه چیز را درست انجام دهم. وقتی پنالتی ها تمام شد، کمی مکث کردم و سپس به زمین دویدم. آنها به من تبریک گفتند اما این قهرمانی برای همه است. به خاطر این جایزه تشکر می کنم. باید به تلاش تک تک اعضای این تیم اشاره کنم و کسانی که بازی نکردند اما ما را تشویق می کردند یا بین دو نیمه برای ما توصیه هایی داشتند. از هر لحظه زندگی ام لذت می برم، هم از لحاظ حرفه ای و با عناوین قهرمانی، و هم در زندگی شخصی، بنابراین می خواهم از این فرصت استفاده کرده و بگویم که به زودی پدر خواهم شد.

صحنه اخراج:

کاری بود که نباید انجام می دادم. از موراتا معذرت خواستم، اما این تنها چاره ای بود که داشتم چون او بازیکن سریعی است. خوشحالم که قهرمان شدیم اما هنوز هم ذهنم درگیر کاری است که انجام داده ام، چون کار درستی نبود.

حمایت هم تیمی ها:

هم تیمی هایم از من حمایت کردند، اما برای من لحظه ناراحت کننده ای بود. تیم را 10 نفره کرده بودم، اما آنها از من حمایت می کردند. سیمئونه هم به سمت من آمد و چیزی گفت که تکرارش نخواهم کرد و می خواهم به این خاطر از او تشکر کنم. هرکسی این کار را نمی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، دانشگاه های اسپانیا نیز امروز سه شنبه به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند.

بر اساس اعلام این رسانه، دانشجویان دانشگاه های اسپانیا در شهر مادرید پایتخت این کشور نیز در ابراز همبستگی با فلسطین چادرهایی برپا کرده و خواستار پایان جنگ در نوار غزه و توقف سرمایه گذاری ها در اراضی اشغالی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی اِی بی سی نیوز، در اسپانیا ده‌ ها دانشجو بیش از یک هفته را در یک چادرهای معترضان حامی فلسطین در پردیس دانشگاه «والنسیا» گذرانده‌ اند.

گزارش این رسانه در این خصوص حاکیست: اردوهای مشابهی از دیروز دوشنبه در دانشگاه بارسلونا و دانشگاه کشور باسک هم برپا شد. گروهی به نمایندگی از دانشجویان در دانشگاه‌ های دولتی مادرید اعلام کردند که اعتراضات خود را در روزهای آینده علیه جنگ افزایش خواهند داد.

این در حالیست که تظاهرات های مشابهی نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت های اشغالگران قدس در غزه در سراسر جهان به صورت روزانه در حال برگزاری است.

کد خبر 6099615

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند