Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حضور نیم فصلی گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس، با اعلام رسمی این باشگاه، همکاری کالدورن با این باشگاه به پایان رسید. این مربی در مدت حضور خود در ایران رکوردی ثبت کرد که شاید تا مدت‌ها به نام او دست نخورده باقی بماند. کالدرون تیمی را تحویل گرفت که ۳ دوره پیاپی قهرمان ایران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در پرسپولیس با میانگین ۲.۰۳ امتیاز در هر بازی عنوان بهترین مربی تاریخ مسابقات را به خود اختصاص داد و به نظر می‌رسید کسی نتواند به این حدنصاب نزدیک شود، ولی کالدرون علی‌رغم شروع نه چندان خوب توانست با کسب ۳۴ امتیاز در ۱۶ بازی متوسط ۲.۱۳ امتیاز در هر بازی به نام خود ثبت کند و بهترین مربی تاریخ لیگ برتر بین مربیانی که حداقل یک نیم فصل سرمربیگری کرده‌اند باشند.

کالدرون بین مربیانی که کمتر از یک فصل در لیگ برتر سرمربی پرسپولیس بوده‌اند از نظر مجموع امتیازات بهترین عملکرد را داشت و با تعداد مربیگری کمتری نسبت به مربیانی نظیر کرانچار، گلمحمدی، مانوئل ژوزه، درخشان و استیلی و ... امتیازات بیشتری از آن‌ها بدست آورده است.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟