Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام شاکری، کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان، با بیان اینکه ۲۲ دی در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان گفت: لازم است در سطح ادارات و دانشگاه‌های استان کارگروه‌هایی تشکیل شود تا نحوه اجرای پیام رهبری به اجلاس سراسری نماز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امسال از ۳۰ دستگاه اجرایی فعال در حوزه نماز تقدیر شد، ادامه داد: امسال نیز اجلاس استانی نماز در همدان و تمامی شهرستان‌های استان برگزار شد که یکی از نقاط مثبت این دور از اجلاس، تقدیر از فعالان و خادمین نماز در استان بود.

کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اشاره‌ای به سامانه سجاده داشت، افزود: امسال نیز تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف‌اند تا گزارش عملکرد خود در حوزه نماز را در سامانه سجاده ثبت و بارگذاری کنند.

شاکری ادامه داد: برگزاری جلسات توجیهی برای رابطان نماز در شهرستان‌ها و واحد‌های تابعه و ارسال توافق نامه‌های اجرایی نماز در جهت بارگذاری برنامه و فعالیت‌های انجام شده در دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها از سوی دبیران اجرایی در مرکز استان و بومی سازی این توافق نامه‌ها از دیگر اقداماتی که باید انجام گیرد.

او افزود: پارسال استان همدان بیش از ۹۵ درصد بارگذاری اطلاعات در سامانه سجاده را در کشور داشته است که این بسی خوشحالی و افتخار است.

حجت‌الاسلام علیرضا تمیمی، کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان، نیز در این مراسم گفت: یکی از درس‌هایی که می‌توان از سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» گرفت، این است که ایشان در تمام زندگی خود تلاش کردند تا یک سرباز باشند.

او افزود: ما نیز باید تلاش کنیم تا در هر پست و لباسی که مشغول به خدمت هستیم خود را سرباز این ملت دانسته و به فکر خدمت به خلق باشیم.

کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان عنوان کرد: یکی از اقدامات این مجموعه اعزام ائمه جماعات ادارات به مدارس است در این طرح، ائمه جماعات موظف اند که هفته‌ای یک بار در مدرسه نزدیک محل خدمت و یا منزل خود حضور داشته و به اقامه نماز جماعت بپردازند.

تمیمی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز استان آمادگی اعزام استاد و مدرس به کلاس و جلسات دستگاه‌های مختلف در حوزه نماز را دارد گفت: خوشبختانه برخی ادارات و نهاد‌های علمی به منظور برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف در حوزه نماز پیش قدم و فعال هستند که این مجموعه آمادگی اعزام استاد و مدرس را به این مجموعه‌ها دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز دستگاههای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد