Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست نقد و بررسی کتاب «مقدمه‌ای بر روان‌شناسی شناختی کاربردی» در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، کتاب «مقدمه‌ای بر روان‌شناسی شناختی کاربردی» دوشنبه ۲۳ دی‌ماه با حضور علیرضا پیرخائفی، مهدی دوایی و حسین‌زارع در سرای اهل قلم، نقد و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کتاب اثر دیوید گروم و مایکل آیزنک، با ترجمه حسین زارع و سید مرتضی نظری از سوی انتشارات ارجمند راهی بازار نشر شد.



این اثر در ۱۴ فصل تدوین شده است. طرح مباحث کاربردی همچون روش‌های پیشگیری از سالخوردگی شناختی، خطاهای ادراک و تصادفات جاده‌ای، تصمیم‌گیری، روش‌های بهبود حافظه، حافظه کاری در سنین مختلف به‌‌ویژه سالمندی، تأثیر موسیقی بر کارکردهای شناختی، چرخه‌های زیستی و کارکردهای شناختی، هیجان‌ها و شناخت و عملکرد شناختی در شرایط تحت‌فشار اثر از ویژگی‌های کتاب است.



علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ دوشنبه ۲۳ دی‌ماه به سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی سقوط هواپیما سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • تأملاتی در بومی‌نبودن نظریه‌های جامعه‌شناسی کشور
  • تأملاتی درباب بومی نبودن نظریه‌ها در میدان جامعه‌شناسی کشور
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس