Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم پور با عضویت در رویداد ملی فهما، گفت: کانون‌ها باید به تکنولوژی روز مجهز باشند تا بتوانند نیاز مخاطبین مساجد را فراهم کرده و اطلاعات به‌روز ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «کرم‌پور» با عضویت در سامانه بچه‌های مسجد و رویداد ملی فهما اظهار داشت: طرح ملی فهما، مهم‌ترین رویداد فرهنگی در راستای شبکه‌سازی و توانمندسازی، کشف استعدادها و شکوفا کردن آنها در کانونهای فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: امروز کانون‌ها باید به تکنولوژی روز مجهز باشند تا بتوانند نیاز مخاطبین مساجد را فراهم کرده و اطلاعات به‌روز ارائه کنند.

 

 

 

وی تصریح کرد: رویداد ملی فهما، مزایا و نکات مثبتی دارد که از جمله آن می توان به حمایت عادلانه در حوزه خدمات و توزیع امکانات میان کانونها اشاره کرد که از این جهت به رشد کانون‌های فرهنگی هنری کمک قابل توجهی می شود.

 

 

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با تاکید به تعامل و مشارکت مسئولان و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه فهما، این رویداد را فرصتی ارزشمند برای ارتقا و ثبت ایده‌های اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور دانست.

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سقوط هواپیما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی