Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اندیشه ــ نشست علمی «حقوق اقلیت‌های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی تحقق عدالت اجتماعی» در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ نشست علمی «حقوق اقلیت‌های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی تحقق عدالت اجتماعی»، سه‌شنبه، 24 دی‌ماه، از ساعت 8:45 تا 12 واقع در تالار ایوان شمس به نشانی بزرگراه شهید گمنام تقاطع بزرگراه کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، سرکیس داویدیان، رهبر ارامنه کاتولیک ایران؛ موبد اردشیر خورشیدیان، رئیس انجمن موبدان تهران؛ یونس حمامی لاله‌زار، مرجع دینی کلیمیان ایران؛ کارن خانلری، نماینده ارامنه و شمال تهران در مجلس شورای اسلامی؛ سیامک مره‌صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و آلبرت کوچویی، رئیس انجمن آشوریان تهران، به ایراد سخن می‌پرداند و همچنین سعید زارع و امید رضایی نیز ارائه مقاله خواهند داشت. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اندیشه حقوق اقلیت های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند