Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی _ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دانشگاه و حوزه علمیه باید به عنوان ستون فقرات اسلام بیش از گذشته در روشنگری صحیح جامعه تلاش کنند تا جامعه از آسیب‌های هجوم فرهنگی دشمنان مصون باشد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی، شب گذشته ۲۲ دی، در آیین پاسداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهدای مقاومت و گرامیداشت جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، اظهار کرد: دشمن با تمام گزینه‌های روی میز به جنگ ما آمده و باید همه ما پادگانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق شهادت و متصل به خدا بود، اظهار کرد: دانشگاه و حوزه علمیه باید به عنوان ستون فقرات اسلام بیش از گذشته در روشنگری صحیح جامعه تلاش کنند تا جامعه از آسیب‌های هجوم فرهنگی دشمنان مصون باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مانند شیشه عطری بود که شکست و بوی عطر آن دنیا را پر کرد، تصریح کرد: در این زمان حس حق طلبی، خداجویی و عشق به کمال در تمام قشرها نمایان می‌شود.

عبادی اظهار کرد: نباید مسائلی همچون شهادت سردار سلیمانی در احساس خلاصه و متوقف شود و باید این راه کمال تجزیه و تحلیل شود.

وی با بیان اینکه مبنای تمام عالم مادی و معنوی براساس قانون است و اگر می‌خواهیم به هر نتیجه‌ای برسیم باید به قانون عمل کنیم، تصریح کرد: واژه‌ای که استعمارگران از آن سوء‌استفاده کردند و متاسفانه به صورت صحیح برای مردم معنا نکردیم، واژه آزادی است اما آزادی در چارچوب قانون معنا می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پادگان‌ها و دانشگاه‌های نظامی می‌توانند در شرایط تحریم و بحران، گره‌های مختلف کشور به خصوص در زمینه صنعت و تولید را باز کنند.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور برگزار شد با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف گفت: آغاز این طرح امیدهایی را در جامعه به خصوص در بین متدینین ایجاد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که نهادی با سابقه در حوزه علمیه است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به مسائل مختلف جامعه دغدغه داشته است.

وی ادامه داد: تلاش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این بوده تا احکام اسلام در جامعه پیاده شود و موجب ایجاد تحولی در کشور و همچنین جهان شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان امروز در تمامی عرصه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند افزود: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که در برابر این توطئه ها با سربلندی ایستاده است.

وی خطاب به سردار رادان گفت: نیروی انتظامی در سالهای اخیر در عرصه های مختلف مبارزه با اشرار و حفظ امنیت کشور ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و امیدواریم در این عرصه نیز موفق باشید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش و نهادینه سازی بی حجابی در جامعه است افزود: حیازدایی نیز مرحله جدیدی از طراحی دشمنان در این عرصه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: طرح نور باید با رعایت ظرافت و مراقبت های لازم اجرا شود و تداوم آن موجب دلگرمی جامعه است.

کد خبر 6089397

دیگر خبرها

  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا