Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:37:06 GMT

واکنش سیمئونه به تکل و اخراج بازیکن رئال

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۰۹۷۳

واکنش سیمئونه به تکل و اخراج بازیکن رئال

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از والورده، ستاره رئال که با اخراج خود مانع گل خوردن رئال مادرید و در نهایت قهرمانی این تیم در سوپرکاپ اسپانیا شده دفاع کرد و گفت او کاری که باید را انجام داد.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه در دیدار دیشب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا که در جده عربستان سعودی برگزار می‌شد، فده والورده ستاره رئال در حالیکه تنها 5 دقیقه به پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم باقی مانده بود، با خطا روی آلوارو موراتا بازیکن اتلتیکو اخراج را به جان خرید ولی  باعث شد بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده و رئال در ضربات پنالتی به پیروزی برسد، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو از او دفاع کرده و گفت والورده کاری که باید را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

این تکل رئال را قهرمان سوپرجام کرد +عکس

خطای والورده که پنج دقیقه پیش از پایان وقتهای اضافه بازی، در دقیقه 115 انجام شد و به اخراج او انجامید رئال مادرید را از شکست نجات داد و مهمترین عامل در قهرمانی رئالی‌ها بود. رئال مادرید در ضربات پنالتی با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید و والورده به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. سیمئونه اما به جای انتقاد از والورده گفت او برای تیمش این کار را کرده و حق داشته است.

سیمئونه در این باره گفت:" من معتقدم دادن جایزه بهترین بازیکن میدان به والورده کاملا درست بوده چون او با کاری که انجام داد پیروزی در این بازی را نصیب رئال کرد. کار او مهمترین اتفاق بازی بود. اگر او مرتکب خطا نشده بود احتمالا گل به ثمر می‌رسید. من به او گفتم که نگران نباشد چون کاری را انجام داده که باید انجام می‌داد. باید ببینیم او را چند جلسه محروم می‌کنند".

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی فوتبال دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید فدریکو والورده اخراج رئال مادرید سوپر جام اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)

در حالی که بازی رفت دو تیم با برتری 4-1 دورتموند همراه بود، این دیدار تا دقایق پایانی گلی نداشت تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 83 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد سرخیو راموس دومین گل تیم ژوزه مورینیو را به ثمر رساند اما پیروزی 2-0 برای صعود این تیم به فینال کافی نبود.

دانلود (39.8MB)

دیگر خبرها

  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • (ویدئو) دبل وینیسیوس؛ گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۸۳
  • (ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • (ویدئو) گل اول رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط وینیسیوس در دقیقه ۲۴
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم