Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و همرزمانشان در روز ۲۴ دی خبر داد. تاریخ انتشار: 10:03 - 23 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۱۵۳

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیین بزرگداشت سردارپرافتخار سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، باحضور آحاد مردم شریف و قدرشناس فردا سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت، آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، ستادکل نیرو‌های مسلح و بسیجیان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

ایران در سوگ/ قیام یکپارچه مردم برای خونخواهی حاج قاسم؛ از شرق و غرب تا شمال و جنوب

بامداد روز جمعه ۱۳ دی نیرو‌های نظامی ارتش تروریست آمریکا، خودرو‌های حامل سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و ۸ نفر از همرزمان آن‌ها را در عملیاتی تروریستی منهدم کرد. بلافاصله پس از این اقدام تروریستی مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی، وعده «انتقام سخت از جنایتکاران» را دادند. مردم ایران و عراق در تشییع پیکر‌های مطهر این شهیدان در شهر‌های کاظمین، بغداد، کربلای معلی، اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان سنگ تمام گذاشتند و ساعتی قبل از خاکسپاری سپهبد سلیمانی در گلزار شهدای کرمان در بامداد روز چهارشنبه ۱۸ دی، نیروی هوافضای سپاه با شلیک ۱۳ فروند موشک نقطه زن سپاه به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در کشور عراق، خسارات بسیار سنگینی را به ماشین جنگی دشمن در غرب آسیا وارد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپهبد شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت