Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش زاده  با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۴۰ هیئت مذهبی شاخص با تجمع روز هفتم بهمن ماه در خیابان امام عزادار می‌کنند گفت: در این تجمع هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان استان مشارکت دارند.

او با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه افزود: حضرت زهرا (س) اولین شهیده دفاع از حریم ولایت هستند و رشادت‌های این بانوی بزرگوار اسلام در شرایط سخت آن ایام می‌تواند اسوه‌ای برای همه ما بخصوص بانوان مؤمنه و خداجو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام داداش زاده با تاکید بر برگزاری مناسبت برنامه‌های این ایام عنوان کرد: به جرأت می‌توان گفت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه، معلول دوری از آموزه‌های دینی و فاصله گرفتن از سیره پاک ائمه معصومین (ع) خصوصاَ حضرت زهرا (س) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزاری کنگره شعر فاطمی، نواختن زنگ مدارس به مناسبت ایام فاطمیه، بزرگداشت سالروز شهادت شهدای عملیات کربلای ۵ و حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه، اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مراسم عزاداری در مساجد و هیئت‌های مذهبی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل همزمان با ایام فاطمیه عنوان کرد.

او با تاکید بر تعمیق و ترویج هر چه بیشتر سیره زندگی بزرگان دینی اظهار داشت: همچنین به منظور ترویج هر چه بیشتر فرهنگ فاطمی و ارائه سبک زندگی فاطمی به عنوان الگوی مناسب برای جوانان، مراسم عزاداری در بیش از دو هزار و ۷۰۰ هیئت مذهبی در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم به همراه برگزاری مراسم و آئین‌های عزاداری در مساجد و حضور هیئت‌ها و دستجات عزاداری در خیابان‌ها و میادین اصلی را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در استان ذکر کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضرت فاطمه زهرا س ایام فاطمیه مداحان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم

به مناسبت فرارسیدن شهادت مظلومانه رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق (ع) هیئت زنجیرزنی امام حسین (ع) محله اردی از مسجد جامع تا مسجد امیرالمؤمنین (ع) مهردشت به عزاداری‌ پرداختند.

مردم این دیار با زنجیرزنی در این هیئت عزاداری عشق و ارادت خود را به امام صادق (ع) نشان دادند.

شهر مهردشت در بخش بهمن شهرستان ابرکوه در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری مرکز استان یزد و ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان ابرکوه واقع شده و مرکز بخش بهمن است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه