Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری غیاثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسا امیدیان در هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی آقایان رشته تفنگ بادی مدال طلای کشوری را کسب کرد.

وی افزود: همچنین دانیال شریفی در رده سنی جوانان از ایلام در رشته تفنگ بادی مقام سوم را از آن خود کرد.

رییس هیات تیراندازی ایلام ادامه داد: این مسابقات به میزبانی تهران با حضور ۱۵ تیم و ۱۲۰ ورزشکار در ۲ رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیاثی یادآور شد: این رقابت‌ها در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در رشته تفنگ بادی با رقابت ۶ تیم، تیم های نزاجا، هیات ایلام و هیات مازندران با غلبه بر تیم‌های شهید لطفی هوافضا، ماتریس و هیات همدان به پیروزی رسیدند.

غیاثی با اشاره به اینکه در رشته تپانچه بادی نیز ۹ تیم با هم به رقابت پرداختند، تاکید کرد: حمیدرضا مصطفوی از شهید لطفی هوافضا، علی آذرپیر از هیات همدان و حسین ظفر جعفرزاده از فرمان مشهد در فینال این رشته به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی و کسب بیش از ۲۰۰ مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.

جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.

پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

آرمینا صادقیان نیز یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی، مدال های مختلف ملی و بین المللی را کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.

 ۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.

برچسب‌ها ایلام لیگ برتر ورزش و جوانان فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام لیگ برتر ورزش و جوانان فدراسیون تیراندازی ایلام لیگ برتر ورزش و جوانان فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد.گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.


برنامه روز ششم این مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان ساعت ۹:۳۰ (هانیه رستمیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان ساعت ۸:۴۵ (امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان ساعت ۱۳:۱۵ (نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • حکم جلب شما صادر شد
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور