Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف از لغو امتحانات ساعت ۱۳ تا ۱۶ امروز، دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ این دانشگاه خبر داد. داود رشتچیان معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: تمام امتحانات ساعات ۱۳ تا ۱۶ امروز، دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ این دانشگاه لغو شده است.

این موضوع در حالی است که پیگیری‌های ما برای چرایی این لغو به نتیجه نرسید و در این خصوص مجموعه دانشگاه از روابط عمومی تا معاون آموزشی حاضر به پاسخگویی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، پیش از این تعدادی از دانشجویان این دانشگاه اطلاع دادند شورای صنفی دانشگاه درباره لغو امتحانات امروز به آن‌ها خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف لغو امتحانات امتحانات پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا شرایط کار میدانی را برای دانشجویان مهیا می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد چهارروزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

مدیرعامل یک شرکت صنعتی در حاشیه این برنامه با بیان اینکه نگرش مجموعه شرکت به تخصصی کردن فعالیت‌ها و ارائه محصولات به‌روز است، گفت: طراحی، تولید و تأمین قطعات دستگاه‌های نظافتی به‌ویژه جاروبرقی‌های با استاندارد روز و سیستم مکنده قوی در همین راستا اجرایی می‌شود.

حمید بابایی با بیان اینکه مجموعه صنعتی ما با محصولی نوظهور به‌لحاظ مکش قوی و با مصرف انرژی کم در این رویداد حاضر شده است، ادامه داد: یکی از اهداف شرکت در رویداد علمی صدرا معرفی محصولات به دانشجویانی بود که روزی قرار است، وارد صنعت ساختمانی شوند.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری منظم و باکیفیت بالای رویداد صدرا از دست‌اندرکاران این برنامه در دانشگاه آزاد قدردانی کرد و افزود: با ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه، دانشجو با محصولات و فناوری‌های روز آشنا می‌شود؛ ضمن اینکه می‌توان از توان علمی دانشگاه برای رفع مشکلات صنعتی و واحد‌های تولیدی بهره برد.

مدیرعامل این شرکت صنعتی با تأکید بر اینکه رویداد صدرا می‌تواند شرایط کار میدانی و تجربه کار عملی برای دانشجویان را ایجاد کند، ادامه داد: دانشجو در کنار دروس تئوری باید در بطن انجام کار عملی قرار گیرد و اصول مهارت را فرابگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا شرایط کار میدانی را برای دانشجویان مهیا می‌کند
  • تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار
  • معدن، دومین منبع تولید ثروت بعد از نفت
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان