Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@10:29:07 GMT

بازی استقلال و فولاد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۳۰۷۳

سهیل مهدی در مورد برگزاری بازی دو تیم استقلال و فولاد در روز 27 دی اظهار داشت: به تقویمی که  اعلام کردیم  پایبند هستیم. دستور خاصی هم به ما اعلام نشده هیچ، بلکه روی برگزاری مسابقات هم تاکید شده چون در نیم فصل اول علاوه بر اینکه زمان برگزاری مسابقات برای تیم‌ها آزاد بود، زمان استراحت مناسبی هم داشتند، تعطیلی‌های ناخواسته‌ای هم تحمیل شد و به همین خاطر فشاری به نیم فصل دوم وارد کرد و علاوه بر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، شرایطی فراهم شد که در نگرانی و ریسک برای اتمام مسابقات برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این بحث اردوهای تیم های ملی هم وجود دارد. ناچاریم به برنامه زمانبندی پایبند بمانیم و باید یک مقدار در کنار هم فشار و تنگی مسابقات را تحمل کنیم تا بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

اخبار ورزشی- مهدی در مورد اینکه مسئولان دو تیم قاطعانه می‌گویند نمی‌توانند در تاریخ اعلام‌شده بازی کنند، گفت: ما فقط برگزار کننده هستیم. دوستان مصاحبه می‌کنند و در این مورد مختار هستند، با تمام احترامی که برای رسانه ها قائلیم در رسانه‌ها نمی‌توانیم پاسخ بدهیم. در مورد مکاتبات با سازمان لیگ در خدمتشان هستیم. به مکاتباتشان هم پاسخ دادیم. حضوری می‌توانند به سازمان لیگ بیایند و تقویم را نگاه کنند، اگر فرصت و امکان بود این کار را انجام می‌دادیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: همیشه در تعامل بوده‌ایم. نمایندگان باشگاه‌ها ما دیده‌اند که نهایت سعی‌مان را همیشه کرده‌ایم. اگر بخواهند بازی کنند یا نکنند اختیار با خودشان است، ارکان انضباطی فدراسیون در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند. اگر تشریف بیارند مسابقات را برگزار کنند ممنون می‌شویم. ما تصمیم گیرنده نیستیم.

وی در مورد اینکه باشگاه فولاد معتقد است 3 بازیکن در تیم ملی امید دارد و به همین خاطر نباید بازی برای این تیم برگزار شود، افزود: بحث بازیکنان باشگاه ها در تیم‌های ملی، برای تیم بزرگسالان وجود دارد و طبق مصوبه برای المپیک نیز برای مرحله نهایی این مسابقات است. برای مرحله مقدماتی در المپیک دوستان بروند و آیین‌نامه را نگاه کنند. ما بحث و صحبتی در این مورد نداشتیم. حتی مسابقات مقدماتی المپیک در فیفادی نیستند یعنی اردوها و مسابقات ما در در تقویم فیفا نیستند.

مهدی در مورد اینکه آیا این مسئله را به باشگاه فولاد اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: بله. ما در رابطه با بحث مصاحبه‌ها پاسخگو نیستیم. دوستان آزادند مصاحبه کنند. منعی در این مورد نیست. برگزاری این بازی از نظر کمیته مسابقات به قوت خودش باقی است، مگر اینکه هیات رئیس فدراسیون فوتبال یا ریاست فدراسیون در این مورد دستور بدهند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه باشگاه‌ها با وجود بدهی‌هایی که دارند بازیکن جذب می‌کنند، تصریح کرد: بحث بدهی و ثبت قرارداد بازیکنان به کمیته تعیین وضعیت و کمیته نقل و انتقالات مربوط می‌شود. تا آنجا که من مطلع هستم باشگاه‌ها موظف‌اند 50 درصد بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند تا مجوز بازیگن گرفتن به آن ها داده شود. اینها موارد حقوقی و قانونی است که کمیته تعیین وضعیت باید جواب بدهد، شاید ذخیره کنند یا کار دیگری کنند اما بعید می‌دانم اجازه ثبت قرارداد به آنها داده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فولاد استقلال فولاد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!