Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه کنگان، دیر، عسلویه و جم با اشاره به بررسی صلاحیت ۳۹ نفر در حوزه انتخابیه عسلویه، جم، کنگان و دیر در هیئت نظارت گفت:در این مرحله ۱۳ نفر تایید و ۲۶ نفر رد صلاحیت شدند. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سید علی پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنگان، با بیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت و  نتایج آن اعلام شد اظهار داشت:در مرحله نخست 45 نفر به عنوان داوطلبان نمایندگی در حوزه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ثبت نام کردند که در مرحله نخست 3 نفر رد صلاحیت شدند و 3 نفر هم انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع 39 نفر داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه  شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مرحله نخست به هیئت نظارت برای بررسی صلاحیت آنها معرفی شدند گفت: براساس اعلام نتیجه صورت گرفته توسط هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر، در حوزه انتخابیه کنگان،دیر، عسلویه و جم  13 نفر تایید و 26 نفر رد صلاحیت شده‌اند.

پاک‌نژاد، از اعلام بررسی صلاحیت‌های به کاندیداها خبر داد و  افزود: نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای این حوزه پس از دریافت از سوی هیئت نظارت استان بوشهر، به کاندیداها اعلام شده است.

رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه کنگان، دیر، عسلویه و جم بیان کرد: معترضان به نتایج بررسی صلاحیت خود می‌توانند طی5 روز تا 26دی ماه به دفتر نظارت و بازرسی استان و یا به محل تعیین شده توسط شورای نگهبان در تهران مراجعه و شکایت خود را به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان به مدت 20 روز و تا 11 بهمن مجددا به شکایات داوطلبان رسیدگی می‌کند گفت:شورای نگهبان پس از بررسی‌ شکایات داوطلبان روز 12 بهمن نظر مجدد خود را به حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.

انتخابات 98- بوشهر| صلاحیت 98 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در استان بوشهر تائید شد انتخابات 98-بوشهر|نماینده فعلی کنگان ثبت‌نام کرد ‌24 کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم تایید صلاحیت شدند‌

بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در 4 مرحله انجام می‌شود که 2 مرحله آن از سوی هیئت‌های اجرایی و مرکزی نظارت و 2 مرحله آن نیز مربوط به اعلام نظر شورای نگهبان است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 2 اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:مرحله دوم انتخابات با رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی در حوزه سمیرم و آقایان حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی در حوزه لنجان که دارای بالاترین آراء در مرحله اول شدند روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
مهدی سلیمانی افزود: بر این اساس تبلیغات مرحله دوم انتخابات از بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه با مجموع ۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۶۸ شعبه در حوزه انتخابیه سمیرم و ۱۵۳ شعبه در حوزه انتخابیه لنجان قرار دارد.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: باتوجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات به صداوسیمای مرکز اصفهان در دستور کار قرار گرفته، برنامه ۲۰ دقیقه‌ای برای معرفی نامزد‌ها پیش‌بینی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای تهیه شده که هر کدام از این برنامه‌ها تا کنون در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اصفهان دو مرتبه در ایام قانونی تبلیغات انتخابات پخش شده است.
وی تاکید کرد: در این مرحله از انتخابات تنها کسانی که در مرحله نخست انتخابات در این دو حوزه شرکت کردند و کسانی که در هیچکدام از حوزه‌های انتخابیه کشور در مرحله قبلی رأی ندادند می‌توانند شرکت کنند.
سلیمانی افزود: در دستگاه‌های احراز هویتی که در هر شعبه موجود است اطلاعات افراد مجاز به رأی قرار دارد و با ارائه اصل یکی از مدارک پنجگانه که عبارتند از: کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت واجدان شرایطی که سن آنان در روز برگزاری انتخابات ۱۸ سال تمام و بیشتر است امکان شرکت در انتخابات را دارند.
وی گفت:استان اصفهان در مجموع دارای ۱۶ حوزه انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در مرحله نخست با حضور مردم استان در انتخابات یازدهم اسفندماه، تکلیف ۱۴ حوزه انتخابیه با ۱۸ منتخب مشخص شد.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس