Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

کیهان در یادداشتى مدعی شد: «سفیر انگلیس به هنگام دستگیری از شدت ترس خودش را خیس کرد و در حالی که به محل دیگری بیرون از تجمع یاد‌شده منتقل می‌شد بار دیگر خیس کردن او تکرار شد!»

به گزارش تین نیوز، کیهان در یادداشتی به قلم حسین شریعتمداری به بازداشت کوتاه مدت سفیر انگلیس در شامگاه شنبه ۲۱ دی پرداخت و با طرح ادعا فوق نوشت: اشاره به این ماجرای شرم‌آور برای تحقیر سفیر انگلیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حقیر‌تر از آن است که به تحقیر بیشتر وی نیازی باشد. شرح ماجرا از شدت ترس و وحشت سفیر انگلیس به هنگام بازداشت خبر می‌دهد و سؤال این است که چرا از بازداشت خود تا این اندازه به وحشت افتاده بود که...؟!

پاسخ را باید در ماموریت او برای مدیریت یک مشت سلبریتی علیه شهید قاسم سلیمانی دانست. تعدادی به اصطلاح هنر‌پیشه که بار‌ها به کاسه‌لیسی حقیرانه آمریکا و انگلیس و اسرائیل رفته‌اند و روی خون مطهر شهیدان به رقص و پایکوبی پرداخته‌اند و البته کسانی که به تصور سوگواری برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی در جمع حاضر شده و بعد از پی بردن به هویت سلبریتی‌های وطن‌فروش از معرکه پا پس کشیده‌اند، حساب جداگانه‌ای دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حسین شریعتمداری سفیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟